Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #164: Fågelvägen går alltid fortare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Amanda och Jakob pratar årets kommande mobiltelefoner, bluetooth, mutskandaler och flygande bilar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-01-22 09:53

Ni är så söta!!

Och för övrigt till er besserwissrar (Amanda): 15 procent av alla strokeanfall beror på hjärnblödning.

Måste säga att jag verkligen uppskattar Amanda på 99mac. Hon är inte "biased" åt något håll, utan låter produkten/saken/filmen, mm tala för sig själv. När jag lyssnar på Jakob så känns det som han älskar Apple över allt annat. Det är sällan kritik mot Apple, utan allt har sin förklaring. När det gäller Fulkultur så har Jakob otroligt mycket att tillföra och gör sig bäst där enligt mitt tycke. Ni på redaktionen får lova att ni tar hand om Amanda och släpp för guds skull inte lös henne till era konkurrenter.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Ni är så söta!!

Och för övrigt till er besserwissrar (Amanda): 15 procent av alla strokeanfall beror på hjärnblödning.

Haha, tack! Ja, kollade det här också med en vän som är läkare och insåg ju att det är min syster som ljuger. Ska se till att rätta henne nästa gång istället.

Ursprungligen av darkshippo:

Måste säga att jag verkligen uppskattar Amanda på 99mac. Hon är inte "biased" åt något håll, utan låter produkten/saken/filmen, mm tala för sig själv. När jag lyssnar på Jakob så känns det som han älskar Apple över allt annat. Det är sällan kritik mot Apple, utan allt har sin förklaring. När det gäller Fulkultur så har Jakob otroligt mycket att tillföra och gör sig bäst där enligt mitt tycke. Ni på redaktionen får lova att ni tar hand om Amanda och släpp för guds skull inte lös henne till era konkurrenter.

Tackar och bockar för fina ord, kul att höra att min närvaro uppskattas!

Ursprungligen av darkshippo:

Måste säga att jag verkligen uppskattar Amanda på 99mac. Hon är inte "biased" åt något håll, utan låter produkten/saken/filmen, mm tala för sig själv. När jag lyssnar på Jakob så känns det som han älskar Apple över allt annat. Det är sällan kritik mot Apple, utan allt har sin förklaring. När det gäller Fulkultur så har Jakob otroligt mycket att tillföra och gör sig bäst där enligt mitt tycke. Ni på redaktionen får lova att ni tar hand om Amanda och släpp för guds skull inte lös henne till era konkurrenter.

Tack! Jag tycker att jag ofta kritiserar Apple, men du har givetvis helt rätt i att jag har en relation med företaget som inte går att bortse från. Har varit (mestadels) nöjd Apple-användare i 25 år nu, så självklart finns det i mig en uppskattning för Apple som både är en tillgång och kan vara ett hinder. Därför ser jag det som väldigt positivt att vi är flera på redaktionen - inte bara Apple-veteraner som jag och Ida, utan även andra som kan ge andra perspektiv. Håller helt med om att Amanda är en rejäl tillgång i det avseendet – vi ska hålla hårt i henne

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-01-23 17:52
Ursprungligen av darkshippo:

Måste säga att jag verkligen uppskattar Amanda på 99mac. Hon är inte "biased" åt något håll, utan låter produkten/saken/filmen, mm tala för sig själv. När jag lyssnar på Jakob så känns det som han älskar Apple över allt annat. Det är sällan kritik mot Apple, utan allt har sin förklaring. När det gäller Fulkultur så har Jakob otroligt mycket att tillföra och gör sig bäst där enligt mitt tycke. Ni på redaktionen får lova att ni tar hand om Amanda och släpp för guds skull inte lös henne till era konkurrenter.

Instämmer! Jag tycker dock att Jakob är väldigt saklig och objektiv.

Jag gillar alla 4 på 99-redaktionen och hoppas såklart att alla skall vara kvar, i all framtid ?

Jag gillade inte alls avsnittet Har lite med att mitt mobilintresse är ganska lågt. Annars håller jag mycket med @darkshippo.

1
Bevaka tråden