Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa sportappen med livescore?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag är lite på jakt efter en bra sportapp med livescore-funktion och undrar vad det finns för alternativ?

Vad använder ni andra för appar för att följa era favoritlag i olika sporter? Vilka är bra för iOS och vilka bör jag hålla mig borta från?

Forza Football änvänder jag till fotboll. Den fungerar väldigt bra och har stöd för iCloud om man har flera enheter.

Har inte hört talas om Forza Fotboll tidigare. Fick några tips på att använda "Flashscore" som tydligen har en ny app för iOS. Fick också tipset om att kolla upp FotMob. Flashscore känns dock mer intressant då de har en riktigt bra hemsida med livescore.

Formula1.com appen har liveuppdatering, makalös information.

  • Medlem
  • Urshult
  • 2016-11-11 08:42

Jag gillar Flashscore bäst. Snabbast på att indikera mål, jämfört med Forza

Flashscore kontra annonser?

I dagsläget ser det ut som att Flashscore är bäst när det gäller livescore men hur upplever ni appen i förhållande till annonser, bonuserbjudanden och odds?

Någon som har tips på blogg eller hemsida som listar bra och aktuella sportappar? Skulle vara trevligt att läsa recensioner och dylikt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-01 10:12
Ursprungligen av primu[s]®:

Forza Football änvänder jag till fotboll. Den fungerar väldigt bra och har stöd för iCloud om man har flera enheter.

Den är helt klart otvetydigt bäst.

Ursprungligen av zinned:

Den är helt klart otvetydigt bäst.

Vad skulle du säga är de tre bästa egenskaperna med Forza Fotboll? Är inte helt övertygad än...

  • Superhjälte
  • 2016-12-05 12:33

Jag har använt Forza länge och jag tycker tyvärr att den har blivit sämre med tiden. Den fungerar utmärkt för målnotiser men det har börjat leta sin in mer och mer reklam - även i notiserna emellanåt. Tidigare gick det via in app-köp att betala för att slippa reklamen under en hel säsong men den funktionen plockade de bort (efter påtryckningar från spelbolagen?).

Ursprungligen av Sportster:

Vad skulle du säga är de tre bästa egenskaperna med Forza Fotboll? Är inte helt övertygad än...

Alltså, det är inte samma sak att välja en "live score app" som att köpa ett hus. Ladda ner och testa och se vilken app som passar dig bäst.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-06 14:07
Ursprungligen av Sportster:

Vad skulle du säga är de tre bästa egenskaperna med Forza Fotboll? Är inte helt övertygad än...

Mycket data, mycket metadata. Bra notiser. Bara två egenskaper men du får hålla tillgodo med dem, konkurrenter tycker jag inte håller riktigt samma höga standard.

1
Bevaka tråden