Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya MacBook Pro 2016 - Var kan man köpa den?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2016-10-27 23:07

Den finns att beställa på Apple Store, men är det någon som hittat den hos någon återförsäljare?

När jag köpte min förra Macbook Pro Retina (2012) så köpte jag den på Dustin, som dessutom hade en försäkring som var bättre än Apple Care. Den kostade mindre, och den täckte även drulleskador, som tapp eller spill. Jag har dock inte sett den försäkringen på någon annan Mac idag, så det finns kanske inte längre.

Om det är någon som hittar den på nån annan butik än Apples egen, kanske med andra priser eller försäkringar, så dela gärna med er i tråden!

Du får vänta lite. Det kommer.

Hojta till om någon ser ett exemplar i butik i STHLM. Skulle gärna kolla och känna på den innan jag bestämmer mig.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2016-10-28 11:13

Webhallen sa att de tror de får in den efter nyår. När man beställer på Apple store online så stod det först 3-4 veckor, men sedan 4-5 veckor.

Apple sa att de trodde den skulle komma att titta på i Apple stores snart, så det säger inte så mycket. Den finns att prova i USA redan idag tydligen.

Ursprungligen av nicmar:

Webhallen sa att de tror de får in den efter nyår. När man beställer på Apple store online så stod det först 3-4 veckor, men sedan 4-5 veckor.

Apple sa att de trodde den skulle komma att titta på i Apple stores snart, så det säger inte så mycket. Den finns att prova i USA redan idag tydligen.

Jo modellen utan touchbar ska finnas tillgänglig direkt. Var 1 dags väntan på Apple igår på den modellen.

Jag beställde min från m-store i Lund tidigare idag. De sa att beräknad leveranstid var 3-4veckor. Beställde 15" i standard utförande.

1
Bevaka tråden