Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple presenterar nya appen TV

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förra året släppte Apple en uppdaterad version av Apple TV med stöd för appar, Siri och en ny fjärrkontroll. Nu kommer en ny app som kort och gott heter TV.

Läs hela artikeln här

Utan Netflix är den helt ointressant för många.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-10-31 11:09
Ursprungligen av Chaosstar:

Utan Netflix är den helt ointressant för många.

Det lär ju komma.

På ett personligt plan ser jag inte hur många kan fascineras så av Netflix. De är ju inte ens i närheten av att vara uppdaterade vad det gäller senare säsonger av populära serier etc.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2016-10-31 13:39
Ursprungligen av zinned:

Det lär ju komma.

På ett personligt plan ser jag inte hur många kan fascineras så av Netflix. De är ju inte ens i närheten av att vara uppdaterade vad det gäller senare säsonger av populära serier etc.

Vi har barn

Och som komplement är deras egna serier är oftast av bra kvalité.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-10-31 13:57
Ursprungligen av andas:

Vi har barn

Och som komplement är deras egna serier är oftast av bra kvalité.

Jag har också barn och använder Viaplay samt Cmore (för Allsvenskans skull). Innan vi skaffade Viaplay, vilket var länge sedan, undersökte jag Netflix men de var så dåligt uppdaterade att det kändes meningslöst. Vad jag förstår är det fortfarande så. Klart att de har sina egna serier, som är fantastiskt bra, men det väger inte upp allt i min värld.

  • Medlem
  • 2016-10-31 19:01
Ursprungligen av zinned:

Jag har också barn och använder Viaplay samt Cmore (för Allsvenskans skull). Innan vi skaffade Viaplay, vilket var länge sedan, undersökte jag Netflix men de var så dåligt uppdaterade att det kändes meningslöst. Vad jag förstår är det fortfarande så. Klart att de har sina egna serier, som är fantastiskt bra, men det väger inte upp allt i min värld.

Netflix är lite långsamma men har mycket bra teknik och deras "original" serier håller mycket hög klass. Har även viaplay vilket har bra utbud

Dock måste man minst ha två men helst alla tre för att vara helnöjd (Netflix / Viaplay / HBO

HBO - Westworld...
Netflix - Nya Star Trek (stora förhoppningar)
Netflix - Sherlock (som inte kommer att komma på SVT)

Det är mer och mer orginalserierna som gör HBO och Netflix intressanta och de börjar köpa upp annat originalinnehåll nu.

  • Medlem
  • 2016-11-01 00:05
Ursprungligen av BlackSmp:

HBO - Westworld...
Netflix - Nya Star Trek (stora förhoppningar)
Netflix - Sherlock (som inte kommer att komma på SVT)

Det är mer och mer orginalserierna som gör HBO och Netflix intressanta och de börjar köpa upp annat originalinnehåll nu.

Har du sett Designated Survivor på Netflix och Blindspot på Viaplay?

Lysande på olika sätt ?

Ursprungligen av PaO:

Har du sett Designated Survivor på Netflix och Blindspot på Viaplay?

Lysande på olika sätt ?

Min fru ser DS. Jag började men fastnade av någon anledning efter avsnitt 2 - jag tror att jag är för orolig för den amerikanska valet för att till fullo njuta av en politisk serie:)

Ska kolla upp Blindspot

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-11-01 15:54
Ursprungligen av PaO:

Netflix är lite långsamma men har mycket bra teknik och deras "original" serier håller mycket hög klass. Har även viaplay vilket har bra utbud

Dock måste man minst ha två men helst alla tre för att vara helnöjd (Netflix / Viaplay / HBO

Fyra. Cmore också.

1
Bevaka tråden