Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft byter in din Mac mot en Surface

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft ger upp till 650 dollar i rabatt för amerikanska kunder som köper en Surface-produkt, och samtidigt lämnar bort sin Mac.

Läs hela artikeln här

Iochmed detta känns det plötsligt som att MS är desperata... Vilket är konstigt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-10-27 15:50
Ursprungligen av Redaktionen:

Microsoft ger upp till 650 dollar i rabatt för amerikanska kunder som köper en Surface-produkt, och samtidigt lämnar bort sin Mac.

Läs hela artikeln här

Citat:

Vad Microsoft gör med din gamla Mac är i dagsläget inte känt.

Microsoft kanske säljer vidare min gamla mac till IBM som numera tycker om billiga macar. Ack upp-och-ned-vända värld, vem hade trott detta för 10 år sedan?

Ursprungligen av carlsson:

Iochmed detta känns det plötsligt som att MS är desperata... Vilket är konstigt.

Inte konstigt, kaxigt!

Med tanke på Windows 10s täta uppdateringar som tvingar datorn till upprepade omstarter och i praktiken inte låter användaren ta bort fåniga spel som installerats i samband med dem (uppdateringar) så behöver MS helt säkert kompensera den som går från OSX rejält.
Macarna kan ju alltid användas till att installera Windows 7 på. Det går ju att köpa några dagar till.

Ursprungligen av carlsson:

Iochmed detta känns det plötsligt som att MS är desperata... Vilket är konstigt.

Njaa...dom säljer ju inget.

Ursprungligen av IngoX:

Microsoft kanske säljer vidare min gamla mac till IBM som numera tycker om billiga macar. Ack upp-och-ned-vända värld, vem hade trott detta för 10 år sedan?
Inte konstigt, kaxigt!

Din länk fick mig att inte må dåligt över att köpa en Mac för 20.000+ ?

1
Bevaka tråden