Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget porträtt-läge i iOS 10

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan av någon anledning inte få fram något porträtt-läge i min iphone 7 plus med iOS 10.0.3.

Detta var ju en stor grej på deras keynote. Har de tagit bort funktionen tillfälligt?
Eller har någon en lösning på hur jag får fram det läget?

Sveper jag i menyn i kamera-appen så ser jag alltså bara de vanliga lägena som video, bild, panorama osv.

Ursprungligen av mjewl:

Jag kan av någon anledning inte få fram något porträtt-läge i min iphone 7 plus med iOS 10.0.3.

Detta var ju en stor grej på deras keynote. Har de tagit bort funktionen tillfälligt?
Eller har någon en lösning på hur jag får fram det läget?

Sveper jag i menyn i kamera-appen så ser jag alltså bara de vanliga lägena som video, bild, panorama osv.

Kommer i 10.1.

Publik beta finns att testa för alla hugade...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-10-22 11:07

Var det sagt någon specifik version för det, var det inte bara sagt under en uppdatering i höst? Hittar det inte i 10.1 beta.

Jaha, där ser man. Får bli bättre på att googla.
Tack för hjälpen! Nu går jag och skäms lite.

  • Medlem
  • 2016-10-22 11:41
Ursprungligen av kenjon:

Var det sagt någon specifik version för det, var det inte bara sagt under en uppdatering i höst? Hittar det inte i 10.1 beta.

Den finns där. Du får leta lite bättre, alternativt byta till en iPhone 7 Plus om du har en annan modell och installera betan där.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-10-22 13:13

Ah, har en vanlig 7

1
Bevaka tråden