Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beställa från amazon

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej har aldrig beställt från amazon uk innan så jag undrar om det är några frakt eller tullavgifter som jag måste betala? Tänkte beställa ett hoco milanese loop till min Apple watch.

Ursprungligen av Raudis45:

...beställt från amazon uk...

Tull - nej. Än så länge är Storbritannien med i EU.

Frakt - ja, förmodligen. Det framgår nog när du har lagt varan i varukorgen. Det finns ofta flera olika fraktalternativ.

  • Medlem
  • 2016-10-21 16:29
Ursprungligen av Raudis45:

Hej har aldrig beställt från amazon uk innan så jag undrar om det är några frakt eller tullavgifter som jag måste betala? Tänkte beställa ett hoco milanese loop till min Apple watch.

Jag har bara positiva upplevelser gällande Amazon UK. Efter Note 7 debaclet så satt jag med några skal och ingen telefon. Tog dom tillbaka var oerhört hjälpsamma trots att det var en mindre leverantör som skickar via Amazon. För mig är Amazon en blandning mellan Blocket och Webhallen

Ursprungligen av Raudis45:

Hej har aldrig beställt från amazon uk innan så jag undrar om det är några frakt eller tullavgifter som jag måste betala? Tänkte beställa ett hoco milanese loop till min Apple watch.

Ja du, köp ifrån större säljare och gärna produkter med många recensioner så borde det inte vara några problem. Amazon är ju ändå en av världens största företag.
har handlar där ett par gånger och har alltid gått bra, det enda negativa är att frakten är ganska dyr och tar ganska lång tid (1-2 veckor)

Ursprungligen av Raudis45:

Hej har aldrig beställt från amazon uk innan så jag undrar om det är några frakt eller tullavgifter som jag måste betala? Tänkte beställa ett hoco milanese loop till min Apple watch.

Hur gick det med köpet?

Jag funderar på att köpa en klocka via Amazon.com själv. Antar att det skickas från USA och då är det annorlunda regler förstås.

Någon som har några erfarenheter?

1
Bevaka tråden