Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.0.2 Förlorade mina bilder.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag installerade 10.0.2 på min iPhone 7 Plus igår kväll. Idag märker jag att alla bilder jag tagit (som ligger i kamerarullen) de senaste två åren är försvunna.

Är det någon annan här som har råkat ut för detta?

Är detta ett känt problem?

Alla de bilder jag tagit med min iPhone 7 Plus sen jag köpte den ligger i bildströmmen.

Senast redigerat 2016-09-27 10:50

Har varken råkat ut för det eller hört någon annan råkat ut för det. Hoppas iaf att du har backup.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Har varken råkat ut för det eller hört någon annan råkat ut för det. Hoppas iaf att du har backup.

Efter ett tag upptäckte jag att bilderna var kvar, de hade lagts mycket längre upp i kamerarullen. Sorteringen av bilderna är helt upp åt väggarna.

Apple support tyckte att en återställning av en ny backup från den gamla telefonen var en idé, så det är vad jag gör nu.

Ursprungligen av breather:

Efter ett tag upptäckte jag att bilderna var kvar, de hade lagts mycket längre upp i kamerarullen. Sorteringen av bilderna är helt upp åt väggarna.

Apple support tyckte att en återställning av en ny backup från den gamla telefonen var en idé, så det är vad jag gör nu.

Låter som en bra idé. Kanske jag också skall prova för att få ordning på min Safari som kraschar efter 5 sek varje gång. Har alltid fungerat under alla år - innan iPhone 7 och IOS 10.
Kör nu växelvis Firefox och Chrom. Känns som ett straff. ?

Ursäkta offtopic, men jag läste först rubriken som ett klockslag... "Kl 10:02 förlorade jag mina bilder".

Apples versionsnummer brukar skrivas 10.0.2.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Ursäkta offtopic, men jag läste först rubriken som ett klockslag... "Kl 10:02 förlorade jag mina bilder".

Apples versionsnummer brukar skrivas 10.0.2.

Fixat

1
Bevaka tråden