Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google släpper chattklienten Allo

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google smarta chattklient Allo är nu släppt, och har börjat rulla ut i appbutiker världen över.

Läs hela artikeln här

Behövs det ännu ett sätt att kommunicera på?
Telefon, Epost, SMS, Facebook, Messenger, Skype, diverse sociala medier, etc etc...

Vad är poängen?

*kräka*

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2016-09-21 11:09
Ursprungligen av carlsson:

Behövs det ännu ett sätt att kommunicera på?
Telefon, Epost, SMS, Facebook, Messenger, Skype, diverse sociala medier, etc etc...

Vad är poängen?

*kräka*

Nej, särskilt inte när det är låst till en enhet. Alla andra tjänster är ju mer eller mindre plattformsoberoende.
Jag kommer testa den, mest för att jag är nyfiken på bottarna. Misstänker att jag kommer ha noll personer att skicka meddelanden till.

  • Medlem
  • 2016-09-21 11:12

Företagens outsourcade kundtjänster lär anamma den snabbt...

  • Medlem
  • 2016-09-21 11:20
Ursprungligen av Redaktionen:

Google smarta chattklient Allo är nu släppt, ...

Nej, det är den inte.

Ursprungligen av Alix:

Nej, det är den inte.

Som det står i artikeln: "Allo har nu börjat rulla ut till till användare världen över, och bör dyka upp i svenska App Store för IOS och Google Play för Android inom kort."

  • Medlem
  • 2016-09-21 11:50
Ursprungligen av jakobnilsson:

Som det står i artikeln: "Allo har nu börjat rulla ut till till användare världen över, och bör dyka upp i svenska App Store för IOS och Google Play för Android inom kort."

Visst, men jag läste meningen här i denna tråd och gick därför direkt till Playbutiken och upptäckte att Allo inte fanns där. En del av oss lär utgå från att texten är korrekt och tycker oss inte behöva dubbelkolla mot artikeln genom att läsa den. Jag har läst mycket om Allo tidigare så jag kände inget behov av att läsa mer om den.

  • Medlem
  • 2016-09-21 17:19

The Verge har släppt en video om Google Allo. Verkar ju som vilken chattklient som helst, men jag kommer ändå testa det krypterade inkognitoläget, och assistenten förstås.

https://www.youtube.com/watch?v=wSz6FVcxipw

1
Bevaka tråden