Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral/Skal till iPhone 7/+

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-09-12 00:18

Finns det fodral ute att köpa ännu? Vilka?

Sena ger 20% rabatt på 7 & 7 Plus fodral samt gratis frakt på beställningar över $49.

Apple har 6 olika skal till 7 resp 7+, samt batteripuckelskalet till 7:an.

Ursprungligen av reboot81:

Finns det fodral ute att köpa ännu? Vilka?

Sena ger 20% rabatt på 7 & 7 Plus fodral samt gratis frakt på beställningar över $49.

Apple har 6 olika skal till 7 resp 7+, samt batteripuckelskalet till 7:an.

Jag kommer köra på Apples silikonskal som jag haft till min iPhone 6.
Både snyggaste jag sett och skyddar bra åt många håll mot stötar. Bra grepp med.

Men, iPhone äääääär för snygg för att stänga inne så, så det ska jag bara använda vid mer utsatta situationer/dagar.

  • Avstängd
  • 2016-09-12 22:52
Ursprungligen av theplague:

Jag kommer köra på Apples silikonskal som jag haft till min iPhone 6.
Både snyggaste jag sett och skyddar bra åt många håll mot stötar. Bra grepp med.

Men, iPhone äääääär för snygg för att stänga inne så, så det ska jag bara använda vid mer utsatta situationer/dagar.

Kommer den verkligen att passa med tanke på att det är en större kamera på iPhone 7/7+?

Ursprungligen av Hffre:

Kommer den verkligen att passa med tanke på att det är en större kamera på iPhone 7/7+?

Formulerade mig klumpigt, har haft ett silikonskal till min iPhone 6. Kommer skaffa ett silikonskal till min iPhone 7+.

  • Avstängd
  • 2016-09-12 23:12
Ursprungligen av theplague:

Formulerade mig klumpigt, har haft ett silikonskal till min iPhone 6. Kommer skaffa ett silikonskal till min iPhone 7+.

Aha ok

Någon som har tips på bra plånboksfodral som kommer till iPhone 7+?

Vill ha plats för 4-6 kreditkort samt körkort och några enstaka sedlar.

  • Medlem
  • Finspång
  • 2016-09-14 07:40

Beställde ett svart läderskal från Apple i helgen till min 7+. Har haft samma fast till min 6:a i två år och har varit riktigt nöjd med det.

Någon som har erfarenhet av Celly Wallet Cases?

Har ett riktigt snyggt skal med magnet (behövs till bilhållaren) från IdealofSweden. Tyvärr passar det inte till 7:an eftersom kameran är större. Blir att ge sig ut på jakt igen

Jag har nu bytt till iPhone 7 och självklart passar inte mitt gamla skal som jag var väldigt nöjd med. Tänkte kolla om någon av er vet vad märket heter då jag ska försöka få tag i ett likadant fast till nya modellen. Loggan ser ut som ett spegelvänt C följt av ett Q (se bild). Om ni vet vart man kan få tag i dessa skriv gärna

http://imgur.com/eGXK1A4

Har beställt en iPhone 7+, för mig blir det antingen ett Apple läderfodral eller ett Joli Orginals. Hade ett Joli till min 6+ som jag tyvärr råkade krympa i tvätten... ??

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2016-09-23 14:16
Ursprungligen av robertaxin:

Jag har nu bytt till iPhone 7 och självklart passar inte mitt gamla skal som jag var väldigt nöjd med. Tänkte kolla om någon av er vet vad märket heter då jag ska försöka få tag i ett likadant fast till nya modellen. Loggan ser ut som ett spegelvänt C följt av ett Q (se bild). Om ni vet vart man kan få tag i dessa skriv gärna

http://imgur.com/eGXK1A4

Hej.
Märket heter Xqisit
https://www.xqisit.com

Ursprungligen av Alex73:

Hej.
Märket heter Xqisit
https://www.xqisit.com

Grymt! Tack så jättemycket, då blir det att googla loss och se om jag kan få tag i något liknande

Har kört på apples egna läderskal till min 6S Plus, så valet att köpa apples egna läder till 7 Plus var ganska naturligt. Nu är ju dessutom knapparna uppdaterade, lättare att trycka på On/Off knappen och volymknapparna med läderskalet än när telefonen är naken enligt min mening. Sedan kanske man skulle nämna något om displayskydd, köpte ett Zagg Ultra Clear Glass som åkte på direkt när jag plockade upp telefonen ur kartongen, ett must have för mig iallafall. Vill att telefonen skall vara i nyskick även efter ett års användning.

Ursprungligen av theplague:

Formulerade mig klumpigt, har haft ett silikonskal till min iPhone 6. Kommer skaffa ett silikonskal till min iPhone 7+.

Har man en i gagatsvart då är ett transparent i silikonskal ett måste så att alla kan se att man köpt den senaste och häftigaste färg/modell.

  • Avstängd
  • 2016-10-24 09:02
Ursprungligen av calinou:

Har man en i gagatsvart då är ett transparent i silikonskal ett måste så att alla kan se att man köpt den senaste och häftigaste färg/modell.

Om det är är viktigt för dig att stoltsera så visst

1
Bevaka tråden