Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airpods är Apples nya trådlösa hörlurar

Tråden skapades och har fått 85 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Apple släpper en ny trådlös variant av hörlurarna Earpods, som de kallar för Airpods.

Läs hela artikeln här

AirPods - jag ser fram emot att tappa bort dom. Men kunde man inte göra dom lite mer som Bose's "trådlösa" ???

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-09-07 20:35

EarPods med Lightning och Lightning-till-3.5mm adapter kan jag klara mig utan. Köpet hellre en iPhone med AirPods.

  • Medlem
  • Uppland
  • 2016-09-07 20:37

Dessa köper jag direkt. Det enda smolket är att formgjutna proppar på dem antagligen gör att de inte passar i ladd-lådan.

  • Medlem
  • 2016-09-07 20:39

Hur lång tid tar det innan man tappar bort dem. Antingen den ena - eller bägge två? Eller hur lång tid tar det innan de glider ur öronen och hamnar på tex tunnelbanespåret där det blir "omöjligt" att plocka upp dem?

Ursprungligen av Dalle:

Hur lång tid tar det innan man tappar bort dem. Antingen den ena - eller bägge två? Eller hur lång tid tar det innan de glider ur öronen och hamnar på tex tunnelbanespåret där det blir "omöjligt" att plocka upp dem?

Om ditt glas är halvtomt föreslår jag att du fyller på det. Det har jag gjort.

Ursprungligen av Dalle:

Hur lång tid tar det innan man tappar bort dem. Antingen den ena - eller bägge två? Eller hur lång tid tar det innan de glider ur öronen och hamnar på tex tunnelbanespåret där det blir "omöjligt" att plocka upp dem?

Det är inte det värsta. Man kommer se ut som farfar som alltid har en gammal Sony Bluetooth handsfree i örat 24/7. Det fattas bara telefonväska i bältet.

Dessutom: 1,500kr. Hoppla!

Ursprungligen av primu[s]®:

Dessutom: 1,500kr. Hoppla!

Eller lite mer om man går efter Apples $-kurser.

  • Medlem
  • 2016-09-07 20:55
Ursprungligen av primu[s]®:

Dessutom: 1,500kr. Hoppla!

Snarare 1800-2000.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-09-07 20:58

Hoppas dom säljer dom i lösvikt när man tappat bort den ena luren

750 riksdaler för en lur lol.... bara Apple kan komma undan med detta ...

Blir väl försäljning på den snygge häng audio ports adaptern för Apple också när den är borttappad. Tur man inte kan tappa lightning porten så man kan ladda eländet i alla fall.

Trådlös laddning ? Vad hände där ?

Ursprungligen av primu[s]®:

Dessutom: 1,500kr. Hoppla!

1795 kr är inte omöjligt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-09-07 21:08
Ursprungligen av Dalle:

Hur lång tid tar det innan man tappar bort dem. Antingen den ena - eller bägge två? Eller hur lång tid tar det innan de glider ur öronen och hamnar på tex tunnelbanespåret där det blir "omöjligt" att plocka upp dem?

Stöldbegärliga nääääää då du sitter på vagnen någon rycker easy lurarna ur örat på dig . Värsta örhängena ju jisses var ska detta sluta. En kväll i tunnelbanan lol.. 10 lakan easy plocka lite pods blir nog poppis.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

1795 kr är inte omöjligt.

Bra gissning, priserna är uppe på Svenska Store 1795:-
Som hittat
Vad skönt att slippa para dem hit och dit❣️❣️❣️

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-09-07 21:12

Det kommer säkert Find My AirPod i iOS10, eller kanske There's an app for that.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-09-07 21:13
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Om ditt glas är halvtomt föreslår jag att du fyller på det. Det har jag gjort.

Haha, dagen plus på den

Ursprungligen av primu[s]®:

Det är inte det värsta. Man kommer se ut som farfar som alltid har en gammal Sony Bluetooth handsfree i örat 24/7. Det fattas bara telefonväska i bältet.

Dessutom: 1,500kr. Hoppla!

Kan inte bli mer...OENIG

Tvärt om anser jag...rena Star Trek

Bäst var att Beats också kom med W1 chippet och förhoppningsvis är det fler som hoppar på det

Någon som minns vilka trådlösa icke-Apple-lurar som nämndes i Keynoten?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-09-07 23:51

Beats solo3 wireless, Powerbeats3 wireless och BeatsX.

Ursprungligen av Redaktionen:

Apple släpper en ny trådlös variant av hörlurarna Earpods, som de kallar för Airpods.

Läs hela artikeln här

Någon som vet priset på det nya BeatsX? Är lite avhängig av att dom inte sticker ut för mycket från örat då jag kör med hjälm på. Annars tycker jag att dom nya trådlösa AirPods är en större nyhet för mig personligt än iPhone 7. Ser fram imot Oktober och försäljning. Skönt att slippa sladden.

Ursprungligen av reboot81:

Beats solo3 wireless, Powerbeats3 wireless och BeatsX.

Icke-Apple.
Tror det var Jaybird. Får kolla igenom igen imorgon kanske.

Ok, hittade det själv. BeatsX kommer att kosta 1490kr http://www.apple.com/se/shop/product/MLYE2ZM/...

Undrar hur ljuden är mellan dessa två? Vilken sänder ut ljuden skönast?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-09-08 00:06
Ursprungligen av cubeis:

Blir väl försäljning på den snygge häng audio ports adaptern för Apple också när den är borttappad.

Ja, $9.

Ursprungligen av MalcomX:

Bäst var att Beats också kom med W1 chippet och förhoppningsvis är det fler som hoppar på det

W1 är Apples eget chip som implementerar Bluetooth, det innehåller ingen ny trådlös teknologi. Ingen annan tillverkare lär få använda det, precis som ingen annan använder A10 eller S2.

  • Avstängd
  • 2016-09-08 07:02

Kommer bli ett köp. Har aldrig haft trådlösa hörlurar förut och Apples Earpods ligger fint i mina öron utan att ramla ur.
Priset är lite högt men med tanke på att jag nästan aldrig köper extra lurar spelar det mindre roll.

  • Medlem
  • 2016-09-08 09:19

Jesus christ, ni får väl hålla koll på era grejer eller tejpa fast hörlurarna med silvertejp, om det nu är så allvarligt.

  • Avstängd
  • 2016-09-08 10:04
Ursprungligen av Demis:

Jesus christ, ni får väl hålla koll på era grejer eller tejpa fast hörlurarna med silvertejp, om det nu är så allvarligt.

Skulle inte förvåna mig om någon tredjepartstillverkare kommer med "senilsnören" till AirPods

  • Medlem
  • Uppland
  • 2016-09-08 10:49

Trådlösa senilsnören i så fall, det är ju inte 1995.

Hm, blir ett svårt val... Apple Airpods eller Bragis nya "Headphones". De ser betydligt smidigare ut.

  • Avstängd
  • 2016-09-08 13:23
Ursprungligen av Erikfridell:

Hm, blir ett svårt val... Apple Airpods eller Bragis nya "Headphones". De ser betydligt smidigare ut.

Aha Bragis har "senilsnören" Då kommer det med 100% säkerhet till AirPods

Ursprungligen av Hffre:

Aha Bragis har "senilsnören" Då kommer det med 100% säkerhet till AirPods

"Senilsnöret" man ser på vissa bilder tror jag bara är till laddningsfodralet, men jag är inte helt säker.

Bevaka tråden