Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Läckta bilder pekar mot Airpod-lurar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bilder som påstås visa förpackningar till Iphone 7 tyder på att trådlösa hörlurar kommer att ingå med de nya telefonerna.

Läs hela artikeln här

Tja...det är logiskt...Apple har ju sedan Jobs tid velat locka in oss i den trådlösa världen (Jobs diggade WiFi och passade ofta på att tala om att hemma hos honom körde man inte sladd
Och...jag fattar...har själv börjat fundera på att kliva över till Bluetooth när det gäller lurar...nu när batteritiden för BT-lurar börjar likna något. I'm in.

  • Medlem
  • 2016-09-05 17:27

Gäller det båda modellerna eller misshandlas 4.7 tum även här

Ursprungligen av Demiurgen:

Tja...det är logiskt...Apple har ju sedan Jobs tid velat locka in oss i den trådlösa världen (Jobs diggade WiFi och passade ofta på att tala om att hemma hos honom körde man inte sladd

Ser fram mot Cooks variant av rockringsdemot med nya lurarna.
https://youtu.be/HFngngjy4fk (1:20)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-09-05 17:52
Ursprungligen av gabriela:

Ser fram mot Cooks variant av rockringsdemot med nya lurarna.
https://youtu.be/HFngngjy4fk (1:20)

Ha, ha!

Ursprungligen av PaO:

Gäller det båda modellerna eller misshandlas 4.7 tum även här

Det cirkulerar förpackningsbilder både på 7 och 7 Plus som hävdar att det medföljer trådlösa AirPods. Och bilder på produktblad som istället hävdar att det medföljer trådbundna EarPods och lightning-adapter. Minst en är en förfalskning.

Om Apple går över till lightning-kontakt på standardlurarna finns det egentligen inte större anledning att dessutom skicka med en adapter för analoga lurar än det gör om standardlurarna blir trådlösa. Men det skulle väl psykologiskt vara lättare att sälja in att man inte kan använda sina gamla lurar utan att köpa extra tillbehör om de nya lurarna är trådlösa. Så tror jag de som gjort alla dessa förfalskade bilder har tänkt

  • Medlem
  • 2016-09-05 19:34
Ursprungligen av IngoX:

Ha, ha!

Det cirkulerar förpackningsbilder både på 7 och 7 Plus som hävdar att det medföljer trådlösa AirPods. Och bilder på produktblad som istället hävdar att det medföljer trådbundna EarPods och lightning-adapter. Minst en är en förfalskning.

Om Apple går över till lightning-kontakt på standardlurarna finns det egentligen inte större anledning att dessutom skicka med en adapter för analoga lurar än det gör om standardlurarna blir trådlösa. Men det skulle väl psykologiskt vara lättare att sälja in att man inte kan använda sina gamla lurar utan att köpa extra tillbehör om de nya lurarna är trådlösa. Så tror jag de som gjort alla dessa förfalskade bilder har tänkt

Dom skickar ju inte med adapter och samma gamla lurar för det vore ju att skjuta sig i foten

Trådlösa tror jag på

Ursprungligen av PaO:

Trådlösa tror jag på

Trådlösa för 499 extra tror jag på.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-09-05 22:15
Ursprungligen av gabriela:

Trådlösa för 499 extra tror jag på.

Du menar alltså att det blir lightning-lurar i förpackningen om man inte väljer trådlösa som uppgradering? Så skulle de kunna göra, men olikt Apple att behöva ha så många olika varunummer. Som dessutom ska kombineras till alla dessa färger...

1
Bevaka tråden