Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes - store /önska en låt

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var i iTunes store kan man kontakta dem för att önska sig låtar?

Ursprungligen av calinou:

Var i iTunes store kan man kontakta dem för att önska sig låtar?

Tror inte de har någon specifik funktion för det, så det som finns är väl att kontakta Itunes Store Supporten. Finns länk för att göra detta längst ned i Itunes.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Tror inte de har någon specifik funktion för det, så det som finns är väl att kontakta Itunes Store Supporten. Finns länk för att göra detta längst ned i Itunes.

Tack Ida för svaret. Finns tyvärr inte denna specifika där.

Ursprungligen av calinou:

Tack Ida för svaret. Finns tyvärr inte denna specifika där.

Nej, men går ju att välja att din fråga inte passar in i någon befintlig kategori och skicka till dem ändå? Jag hittade i i alla fall ett sådant alternativ. Går ju också att höra av sig till dem via Twitter med ditt önskemål?

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Nej, men går ju att välja att din fråga inte passar in i någon befintlig kategori och skicka till dem ändå? Jag hittade i i alla fall ett sådant alternativ. Går ju också att höra av sig till dem via Twitter med ditt önskemål?

Jag hittade som du beskriver dock hamnar man på omvägar där man ska ange serienummer och sådant. Chatten verkar vara borta?

Ursprungligen av calinou:

Var hittade du ett sådant alternativ? själv hamnade jag direkt på omvägar där man ska ange serienummer och sådant.

https://www.apple.com/emea/support/itunes/con...

Valde "App, book, music..."-alternativet och sedan vid "Specific request" att "I have another question" och så får man skriva vad saken gäller i rutan under. Om det här är rätt väg att gå vet jag inte, men de borde ju själva kunna skicka din önskan vidare sen.

Ursprungligen av calinou:

Jag hittade som du beskriver dock hamnar man på omvägar där man ska ange serienummer och sådant. Chatten verkar vara borta?

Itunes Store har aldrig haft något annat än e-postsupport tror jag.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Itunes Store har aldrig haft något annat än e-postsupport tror jag.

Chatten finns kvar men det var lite omständligt att hitta fram. Jag var nästan säker på att det förut fanns en länk i iTunes Store som man kunde önska sig låtar.

  • Avstängd
  • 2016-08-29 14:22
Ursprungligen av calinou:

Chatten finns kvar men det var lite omständligt att hitta fram. Jag var nästan säker på att det förut fanns en länk i iTunes Store som man kunde önska sig låtar.

Support Chatten är till för verkliga problem....inte önska låtar.

Ursprungligen av Hffre:

Support Chatten är till för verkliga problem....inte önska låtar.

Lika störande om man ringer för en sådan sak. Därför skulle man önska att de lägger i iTunes en kontaktlänk för önskelåtar.

  • Avstängd
  • 2016-08-29 16:21
Ursprungligen av calinou:

Lika störande om man ringer för en sådan sak. Därför skulle man önska att de lägger i iTunes en kontaktlänk för önskelåtar.

Så du ringer till supporten för att önska låtar?
Jag slutar aldrig att förvånas

Ursprungligen av Hffre:

Så du ringer till supporten för att önska låtar?
Jag slutar aldrig att förvånas

Varken ringer eller chattar. Är du nöjd?

  • Avstängd
  • 2016-08-29 16:43
Ursprungligen av calinou:

Varken ringer eller chattar. Är du nöjd?

Du var väldigt otydlig på den punkten.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-08-29 17:26

Kontakta artisten ifråga. Och be dem sälja sina alster på iTunes.
http://members.cdbaby.com/sell-on-itunes.aspx

Senast redigerat 2016-08-29 22:48
Ursprungligen av reboot81:

Kontakta artisten ifråga. Och be dem sälja sina alster på iTunes.
http://members.cdbaby.com/sell-on-itunes.aspx

Tack för länken! Det var lite omvänt sätt.

1
Bevaka tråden