Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #141: Skiftbyte 2016

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är sommartider på landets arbetsplatser och hos oss är det inget undantag. Det har blivit dags att vinka av Jakob inför semestern.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-07-02 12:31

Vi kommer sakna dina läsvärda artiklar. Hoppas du får en bra semester!

Ursprungligen av WiFi:

Vi kommer sakna dina läsvärda artiklar. Hoppas du får en bra semester!

Tackar! Jag är snart tillbaka!

Själv kör jag sedan 5 år tillbaka enbart Sennheisers sportlurar som är in-ear. Suveränt ljud enligt mig, och brukar kosta kring 500 kr styck. Använder dessa överallt; till träning, på bussen, när jag diskar...

Håller oftast ett år men garantin är två, så man hinner byta minst en gång. Dessa jag har just nu är förresten sådana som har asymmetrisk kabel. Fjärren (alltid iPhone-fjärr!) sitter på höger sida rätt högt upp, och sen går en sladd framför eller bakom nacken till vänster lur.

Jag har varit på jakt efter mer avancerade hörlurar. Ett tag kollade jag på on/over-ear typ Beats, men tycker fanimej inte de låter bättre än mina nuvarande sportlurar. Eller så har jag vant mig vid den typen av ljud helt enkelt.

Sony kör inte med flärpar i hålen längre . Hade en m4aqua på jobbet förr och den har inget för varken USB eller 3,5mm uttaget.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Sony kör inte med flärpar i hålen längre . Hade en m4aqua på jobbet förr och den har inget för varken USB eller 3,5mm uttaget.

Stämmer, har en M4 Aqua själv som reserv/testtelefon och det är inga flärpar för 3,5mm och MicroUSB.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-07-31 11:55

När kommer nästa poddavsnitt?

  • Medlem
  • 2016-07-31 16:48
Ursprungligen av JohannesKBA:

När kommer nästa poddavsnitt?

Undrar jag med, kan knappt vänta.

Nu på lördag ska vi vara tillbaka!

1
Bevaka tråden