Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Procreate Pocket gratis via Apple

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under en begränsad tid är teckningsappen Procreate Pocket gratis genom Apple Store-appen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-06-30 11:24
Ursprungligen av Redaktionen:

Under en begränsad tid är teckningsappen Procreate Pocket gratis genom Apple Store-appen.

Läs hela artikeln här

När jag går in på App Store kostar den fortfarande 30 kronor.

Ursprungligen av Claus:

När jag går in på App Store kostar den fortfarande 30 kronor.

Du ska inte in i App Store, utan i Apple Store-appen. Förvillande lika namn.

Ursprungligen av Redaktionen:

Under en begränsad tid är teckningsappen Procreate Pocket gratis genom Apple Store-appen.

Läs hela artikeln här

Löste in koden i Apple Store-appen och ingenting hände på iPaden, inget laddades ner, och sen var koden inlöst.
Uhhm, undrade jag, förlorade jag den möjligheten bara så där, konstigt.
Sen laddades den ner på iPhonen och sen upptäckte jag att jag kunde ladda ner iPhone varianten på iPaden.

Frågan är alltså?…det här gällde iPhone versionen alltså, och inte iPad versionen?
Eller har det blivit helt fel på min iPad?

Ursprungligen av panther:

Frågan är alltså?…det här gällde iPhone versionen alltså, och inte iPad versionen?
Eller har det blivit helt fel på min iPad?

Citat:

Erbjudandet gäller enbart Iphone-versionen av Procreate.
Den dyrare Ipad-versionen kostar fortfarande fullt pris, nämligen 65 kronor.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-06-30 12:33
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Du ska inte in i App Store, utan i Apple Store-appen. Förvillande lika namn.

Tack för svar. Dock hittar jag inte erbjudandet om denna app. Jag har laddat ner Apple Store-appen och gått in under "butiker" men hittar inte appen där.

Ursprungligen av Claus:

Tack för svar. Dock hittar jag inte erbjudandet om denna app. Jag har laddat ner Apple Store-appen och gått in under "butiker" men hittar inte appen där.

Det finns en "karusell" nära toppen, och en av dessa är erbjudandet. Låg också under "Blickfånget" om du tittar där.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-06-30 13:09
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det finns en "karusell" nära toppen, och en av dessa är erbjudandet. Låg också under "Blickfånget" om du tittar där.

Hittade det nu. Tack!

1
Bevaka tråden