Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Iphone 7 behåller hörlursport

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tvärt emot tidigare uppgifter kommer ett rykte att nästa Iphone trots allt behåller sin hörlurskontakt.

Läs hela artikeln här

Njae, var inte ryktet att det följer med en 3,5 mm adapter till Lightning-kontakten? Dvs att 3,5 mm-uttaget försvinner, men att man fortfarande skickar med samma lurar?

Ursprungligen av carlsson:

Njae, var inte ryktet att det följer med en 3,5 mm adapter till Lightning-kontakten? Dvs att 3,5 mm-uttaget försvinner, men att man fortfarande skickar med samma lurar?

Annat rykte
Så i dagsläget finns det uppgifter att Iphone 7 har hörlurskontakt, inte har hörlurskontakt, att det följer med adapter och att det inte följer med adapter.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-06-21 12:08
Ursprungligen av jakobnilsson:

Annat rykte
Så i dagsläget finns det uppgifter att Iphone 7 har hörlurskontakt, inte har hörlurskontakt, att det följer med adapter och att det inte följer med adapter.

Då startar jag ett nytt rykte. Iphone 7 skrotar Lightningporten. Kommer med USB-C, utan analog hörlurskontakt och utan adapter. (Säljs separat för 495 kr)

Ursprungligen av IngoX:

Då startar jag ett nytt rykte. Iphone 7 skrotar Lightningporten. Kommer med USB-C, utan analog hörlurskontakt och utan adapter. (Säljs separat för 495 kr)

Även om jag skulle bedöma det som högst osannolikt så skulle jag inte säga att det är omöjligt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-06-21 14:42
Ursprungligen av Erik Sjölund:

Även om jag skulle bedöma det som högst osannolikt så skulle jag inte säga att det är omöjligt

Min källa är helt otrolig!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-06-21 14:59

Dubbla SIMkort? Jag tror de bilderna kommer från en kina-kopia.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2016-06-21 15:07
Ursprungligen av kenjon:

Dubbla SIMkort? Jag tror de bilderna kommer från en kina-kopia.

Senaste ryktet är att det inte blir några SIM-kort alls. Mjukvaru-SIM kommer att introduceras i nästa iPhonemodell har jag hört från säker källa

Är man säker på att det blir en iPhone 7? Eller kan det bli iPhone 6se/6se+? Eller nått annat för att spara 7an till 2017.

Ursprungligen av Sledde:

Är man säker på att det blir en iPhone 7? Eller kan det bli iPhone 6se/6se+? Eller nått annat för att spara 7an till 2017.

Kanske iPhone 6 pro...

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2016-06-22 07:08

Bort med skiten, det är 2016 trots allt.

Då har jag ändå ett par relativt nya Klipsch X20i till min iPhone idag men det lär ju komma någon form av adapter i vilket fall som helst.

Ursprungligen av IngoX:

Då startar jag ett nytt rykte. Iphone 7 skrotar Lightningporten. Kommer med USB-C, utan analog hörlurskontakt och utan adapter. (Säljs separat för 495 kr)

Oavsett när det blir, så lär det ju bli så.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-06-22 23:23

Hinner ett rykte om optisk ljudutgång florera innan mobilen släpps?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-06-23 01:04

Det är väl skillnad på rykte och önsketänkande

Ursprungligen av Sledde:

Är man säker på att det blir en iPhone 7? Eller kan det bli iPhone 6se/6se+? Eller nått annat för att spara 7an till 2017.

Nytt rykte som stärker min teori ovan:
http://macworld.idg.se/2.1038/1.617431/allt-o...

1
Bevaka tråden