Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple bjuder in till keynote 13 juni

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den 13 juni drar utvecklarkonferensen WWDC igång i San Francisco. Allt inleds med en keynote som Apple nu skickat ut inbjudningar till.

Läs hela artikeln här

Ser fram emot en rejält uppdaterad Mac Pro, gärna med ny design som tillåter extra grafikkort och RAM.

Samt Apple Watch 2, sen är jag nöjd.

Ursprungligen av gabbeman:

Ser fram emot en rejält uppdaterad Mac Pro, gärna med ny design som tillåter extra grafikkort och RAM.

Samt Apple Watch 2, sen är jag nöjd.

Inte så vanligt med hårdvara på det här eventet dock, det kommer vara fokus på Mac OS/OS X, IOS och deras övriga operativ.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Inte så vanligt med hårdvara på det här eventet dock, det kommer vara fokus på Mac OS/OS X, IOS och deras övriga operativ.

Men just Mac Pro kom ju på WWDC för tre år sedan, så det är mycket möjligt att de tar tillfället att snacka om den nya nu.

Ursprungligen av gabbeman:

Ser fram emot en rejält uppdaterad Mac Pro, gärna med ny design som tillåter extra grafikkort och RAM.

Samt Apple Watch 2, sen är jag nöjd.

Själv så nöjer jag mig med att apple presenterar en religös förklaring till att steve jobs är en modern jesus och Tim Cook är en modern Judas.

Som alltid handlar wwdc om mjukvara med någon enstaka hårdvarubonus. Sen om det är apple watch/homekit/MBP/något annat/bil låter jag vara osagt. Min önskan är att dom droppar MBA från produktutbudet. Men jag gissar på ny MBP.

Tillägg: apple har ju faktiskt släppt hårdvara i majoriteten av wwdc, dock inte de två senaste. Får vi inte någon ny hårdvara så ska jag sluta kalla mig apple-kunnig.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Inte så vanligt med hårdvara på det här eventet dock, det kommer vara fokus på Mac OS/OS X, IOS och deras övriga operativ.

Nuvarande Mac Pro presenterades ju på WWDC 2013 så varför inte

  • Medlem
  • Götene
  • 2016-06-03 19:34

Apple Watch visades la också på WWDC? Spelar inte Sverige sin första EM-match då?
hmm, Zlatan eller Tim?

Ursprungligen av Zitram:

Apple Watch visades la också på WWDC?

Nej.

Eller kanske watchOS 2.0 då.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2016-06-04 17:55

Själv ser jag gärna något som skickar upp aktiekursen några tiotals dollar, det spelar ingen roll vad det är.

1
Bevaka tråden