Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple öppnar upp Siri för utvecklare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples röststyrningstjänst Siri har hittills varit stängd för externa utvecklare, men nu öppnas tjänsten upp för alla enligt nya uppgifter.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-05-25 11:25

Fantastiskt. Återigen, WWDC blir spännande i år!

Detta kan bli mycket bra, men frågan är hur väl det kommer funka med svenska...

Detta kan vara det bästa som hänt sen skivat bröd. Applåder till Apple

Ursprungligen av Erik Sjölund:

Detta kan bli mycket bra, men frågan är hur väl det kommer funka med svenska...

Ge det lite tid, kan inte bli sämre iaf

Som jag tolkar nyheten så är det ett faktum att Apple kommer öppna upp Siri. Vad har ni för källor på det? Eller är det ett rykte, som ni skriver, att Apple inte har gått ut med detta officiellt?

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-05-25 14:01

Tror det är samma ursprungskälla som mitt nyhetstips om att Apple arbetar på en Echo-variant:
https://www.theinformation.com/apple-opening-...

  • Medlem
  • 2016-05-25 14:30

Detta kommer göra Siri så mycket bättre. Hoppas det är i gång väldigt snart även fast det tar tid.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Tror det är samma ursprungskälla som mitt nyhetstips om att Apple arbetar på en Echo-variant:
https://www.theinformation.com/apple-opening-...

Menar bara att det känns som journalistisk praxis att hänvisa till en källa, eller i alla fall nämna något i stil med "ryktet går". Jag tolkade artikeln som att detta är en absolut sanning, vilket är konstigt då Apple officiellt inte har sagt något om saken.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Som jag tolkar nyheten så är det ett faktum att Apple kommer öppna upp Siri. Vad har ni för källor på det? Eller är det ett rykte, som ni skriver, att Apple inte har gått ut med detta officiellt?

Helt rätt som @johannesKBA kommenterar att källan är en person som pratat med The Information. Det är vi som slarvat här! Saknas både en ryktes-flagg och en länk till artikeln. Uppdaterat nu.

1
Bevaka tråden