Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pebble lanserar nya klockor på Kickstarter

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pebble presenterar två nya smarta klockor, Pebble 2 och Pebble Time 2. Klockorna mäter puls och med nya tillbehöret Core kan användare lämna mobilen hemma och ändå vara uppkopplade via 3G.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • 2016-05-24 16:29

Personligen tycker jag det är en ful företags strategi att lansera redan existerande produkter på kickstarter.
Tidigare produkter ska finansiera utvecklingen av framtida lanseringar.

Core är helt klart en intressant produkt!

Ursprungligen av Hffre:

Personligen tycker jag det är en ful företags strategi att lansera redan existerande produkter på kickstarter.
Tidigare produkter ska finansiera utvecklingen av framtida lanseringar.

I Pebbles fall har de ju gjort det här till en grej, de började på Kickstarter och tycker uppenbarligen om att slå rekord där. Finns det fler företag som gör på samma sätt? Så vanligt är det väl inte?

  • Avstängd
  • 2016-05-24 16:35
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

I Pebbles fall har de ju gjort det här till en grej, de började på Kickstarter och tycker uppenbarligen om att slå rekord där. Finns det fler företag som gör på samma sätt? Så vanligt är det väl inte?

Andra företag kanske har någon skam i kroppen som inte drar sig för detta.
Det kommer säkert bli vanligare när dom märker att det finns köpare som är beredda att chansa.

Ursprungligen av Hffre:

Andra företag kanske har någon skam i kroppen som inte drar sig för detta.
Det kommer säkert bli vanligare när dom märker att det finns köpare som är beredda att chansa.

Så mycket av en chansning är det ju inte med ett så här etablerat företag? De har ju levererat alla andra klockor tänker jag. Men du har så klart rätt till din åsikt!

Jag tänker att det här är ett sätt att få in pengarna till produktionen som väntar samtidigt som lojala kunder får rabatt på produkterna. De blir ju dyrare senare i butik.

  • Avstängd
  • 2016-05-24 16:47
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Så mycket av en chansning är det ju inte med ett så här etablerat företag? De har ju levererat alla andra klockor tänker jag. Men du har så klart rätt till din åsikt!

Jag tänker att det här är ett sätt att få in pengarna till produktionen som väntar samtidigt som lojala kunder får rabatt på produkterna. De blir ju dyrare senare i butik.

Så hur ser du på att alla företag börjar med samma finansierings strategi?
Apple startar ett kickstarter projekt för nästa iMac? Volvo för deras nästa V90 modell.

Jag tycker kickstarter ska vara till för icke etablerade företag.

  • Medlem
  • 2016-05-24 16:51

Väldigt intressant för min del. Sjukt bra batteritid, (7-10 dagar, beroende på modell), och ett sjukt bra pris. Tänker verkligen följa det här projektet.

Ursprungligen av Hffre:

Så hur ser du på att alla företag börjar med samma finansierings strategi?
Apple startar ett kickstarter projekt för nästa iMac? Volvo för deras nästa V90 modell.

Jag tycker kickstarter ska vara till för icke etablerade företag.

Jag sträcker mig till små/mindre företag och tycker inte det är konstigt att ett företag som börjat sin bana på sajten fortsätter där. Pebbles finanser går nog inte att ens att jämföra med jättar som Apple och Volvo.

  • Avstängd
  • 2016-05-24 16:58
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jag sträcker mig till små/mindre företag och tycker inte det är konstigt att ett företag som börjat sin bana på sajten fortsätter där. Pebbles finanser går nog inte att ens att jämföra med jättar som Apple och Volvo.

Inget jag påstod heller men klarar andra företag att överleva med den strategin att tidigare produkter bekostar utvecklingen av framtida borde Pebble också göra det.

61 minuter tog det att uppnå målet.

Har en Time Steel idag så det blir en Time 2 +core nu.

Ursprungligen av keptang:

61 minuter tog det att uppnå målet.

Har en Time Steel idag så det blir en Time 2 +core nu.

Haha! Gick ju galet fort!

Jag har varit emot deras senaste klockor, men nu börjar det likna något.

Har backat Time 2. Får se om jag fullföljer det, men väldigt intressant!

1
Bevaka tråden