Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurarna RHA T10i och T20i

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De lyxiga in ear-lurarna T10i och T20i från RHA kostar en del, men visar också upp en imponerande ljudåtergivning och många attraktiva detaljer.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Uppland
  • 2016-04-28 08:58

RHA´s patentsökta "over-ear hook" läste jag hos en återförsäljare. Det är ju exakt samma upplägg som Shures olika modeller så jag förstår inte hur de kan hoppas på att patentera det. Inget revolutionerande med att ha sladden bakom örat.

Ursprungligen av flygarn:

RHA´s patentsökta "over-ear hook" läste jag hos en återförsäljare. Det är ju exakt samma upplägg som Shures olika modeller så jag förstår inte hur de kan hoppas på att patentera det. Inget revolutionerande med att ha sladden bakom örat.

Det där var inte så tydligt i min text! Det unika med RHA:s lösning är tydligen att byglarna på vissa modeller är formbara, och kan användas både över öronen eller normalt fritt hängande om man föredrar det. Har nu gjort en liten justering i texten.

http://www.rha-audio.com/se/headphone-wearing...

  • Medlem
  • Uppland
  • 2016-04-29 07:17
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det där var inte så tydligt i min text! Det unika med RHA:s lösning är tydligen att byglarna på vissa modeller är formbara, och kan användas både över öronen eller normalt fritt hängande om man föredrar det. Har nu gjort en liten justering i texten.

http://www.rha-audio.com/se/headphone-wearing...

Ah jag förstår. har du kvar snäckorna fortfarande? Jag skulle gärna ha en bild på en utan skumproppen monterad för att se om mina formgjutna proppar skulle kunna passa. Jag använder Etymotics HF3 just nu men de håller på att gå sönder så det är dags för något nytt.

Ursprungligen av flygarn:

Ah jag förstår. har du kvar snäckorna fortfarande? Jag skulle gärna ha en bild på en utan skumproppen monterad för att se om mina formgjutna proppar skulle kunna passa. Jag använder Etymotics HF3 just nu men de håller på att gå sönder så det är dags för något nytt.

Har också nu haft kontakt med RHA, och jag har missuppfattat lite gällande patentet på bygeln. Det är helt enkelt så att bygeln är i ett formbart material som minns formningen runt örat. Det är denna lösning som patentet gäller.

1
Bevaka tråden