Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Store: Hur ladda ner musik IGEN.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Rimbo
  • 2016-03-24 23:45

Hej på er! För väldigt längesedan (2006-2007 ca, uppskattningsvis) köpte jag en del musik via iTunes Music Store. Dessa filer har jag för längesedan lyckats förlora. Nybliven iPhone användare som jag är började jag återaktivera mitt gamla Apple konto och säkra upp det, göra alla inställningar aktuella igen och uppdaterade igen. Men jag vill gärna ha tillbaka min musik. Jag förstår självfallet att det är konsumenten som ska hålla reda på sina filer, jag anklagar ingen annan än mig själv att jag har lyckats slarva bort dem. Men problemet är: låtarna går inte ens att köpa igen, då det står "KÖPT" på den i iTunes Store. Någonstans finns alltså information lagrad om att jag HAR köpt dessa låtar. Men då borde de väl gå att få tag på? Eller? Tacksam för svar. Och om jag placerad tråden i fel kategori ber jag om ursäkt. Jag har heller inte lyckats hitta någon tråd som tar upp ämnet närmare, mer specifikt.

Tack på förhand!

/ Daniel

Testa tipsen som anges här:
https://discussions.apple.com/thread/5277219?...

Lyckas du inte så skriv gärna vad du isf har testat.

1
Bevaka tråden