Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Evernote lägger ned Skitch för IOS

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Evernote meddelar att de kommer att lägga ned Skitch för IOS tillsammans med webbläsartillägget Clearly och Evernote för Pebble.

Läs hela artikeln här

Värt att notera att de även skriver att samma funktioner redan finns i den vanliga Evernote-appen varför iOS-appen av Skitch faktiskt inte behövs längre! Tur, blev lite orolig där ett tag...

  • Medlem
  • 2015-12-20 01:09

Nej!!

Jag använder skitch varje dag på jobbet..
Någon som kan rekommendera en liknande tjänst?

Ursprungligen av Jeo:

Nej!!

Jag använder skitch varje dag på jobbet..
Någon som kan rekommendera en liknande tjänst?

Se inlägget ovan!

  • Medlem
  • 2015-12-20 15:05
Ursprungligen av kjellebelle:

Se inlägget ovan!

Jo, men jag har inte Evernote på jobbluren och upplevde skitch som mycket smidigare, eftersom det exempelvis foto eller karta man ritat pilar och markerat lätt gick att dela med what's app eller dylikt..

Är det lika enkelt i Evernote? Eftersom det är ganska bråttom när jag ska skicka markerade bilder, så är smidigheten viktig..

Jag ska utforska...

Ursprungligen av Jeo:

Jo, men jag har inte Evernote på jobbluren och upplevde skitch som mycket smidigare, eftersom det exempelvis foto eller karta man ritat pilar och markerat lätt gick att dela med what's app eller dylikt..

Är det lika enkelt i Evernote? Eftersom det är ganska bråttom när jag ska skicka markerade bilder, så är smidigheten viktig..

Jag ska utforska...

Har inte mer än testat ännu så jag vet inte riktigt hur smidigt det är. Det går ju också att göra typ samma sak i den vanliga Apple-mailen också enkelt och elegant direkt i nya mailutkast.

1
Bevaka tråden