Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Robotdammsugare utses till årets julklapp

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så här års handlar mycket om den annalkande julen och den här nyheten är inget undantag. HUI Research meddelar att årets julklapp är robotdammsugaren.

Läs hela artikeln här

Kan bli en ganska kostsam julklapp för den som får ta emot en robotdammsugare. Trösklar måste tas bort eller sänkas så roboten kan passera fritt genom rummen. Bor man således i ett stort hus med många rum kan det bli en slant som går åt

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2015-11-24 17:32

Jag har haft tre olika där samtliga klarade mina trösklar. Däremot hade dom två första stora kvalitetsproblem.

Ursprungligen av Cancerman:

Kan bli en ganska kostsam julklapp för den som får ta emot en robotdammsugare. Trösklar måste tas bort eller sänkas så roboten kan passera fritt genom rummen. Bor man således i ett stort hus med många rum kan det bli en slant som går åt

Blir många biiliga robotdammsugare på Blocket efter jul.

Kör min Beovac varje dag. Perfekt när man har hund och barn. Jag är lika förvånad varje gång jag tömmer behållaren hur mycket den får upp.

Ursprungligen av Redaktionen:

Så här års handlar mycket om den annalkande julen och den här nyheten är inget undantag. HUI Research meddelar att årets julklapp är robotdammsugaren.

Läs hela artikeln här

Idag lackade den ojämförbare Thomas Nordegren ur när detta kom på tal i P1-programmet Nordegren och Epstein!
En av hans tidigare side kicks (kommer inte ihåg vilken) beskrev Thomas som mannen som talar i versaler, lyssna på klippet så förstår ni vad hon menade!

Här är ett ljudklipp med dålig ljudkvalité som jag spelade in med Quick Time alldeles nyss: http://cl.ly/3i1O2e3I230q

Vill ni höra hans fantastiska stämma i bättre kvalité så hittar ni programmet i sin helhet här (inlägget om dammsugarna börjar exakt 24.00 in i inspelningen): http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/638262?p...

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-11-24 22:47
Ursprungligen av Cancerman:

Kan bli en ganska kostsam julklapp för den som får ta emot en robotdammsugare. Trösklar måste tas bort eller sänkas så roboten kan passera fritt genom rummen. Bor man således i ett stort hus med många rum kan det bli en slant som går åt

Glöm heller inte att de är förkastliga på att utföra det jobb de påstås ska göra, det är en dyr investering för att låta det mesta utav skiten ligga kvar ändå och de tar inte i hörnen bra. Ska man dessutom få det riktigt rent så ska man skura golvet efteråt och då måste latmaskarna som gått på att köpa dessa ändå upp och röra på sig.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-11-26 21:04

Vore ju bättre med en robot som kan dammsuga!

Samt diska och laga mat.

1
Bevaka tråden