Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes visar ej kontakt med min iPhone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"iPhone-enheten ”iPhone XXX” kan inte användas eftersom den kräver en nyare version av iTunes. Gå till www.itunes.com/se och hämta den senaste versionen av iTunes."

Haft samma Mac Book Pro och iPhone 4S en herrans massa år, och plötsligt idag när jag pluggar in iPhone i datorn för att säkerhetskopiera, får jag ovanstående svar!
Jag har den senaste versionen av iTunes. Jag har startat om datorn och iTunes, ett flertal gånger. Inget händer. iPhone visas fortfarande inte, och jag får fortsatt samma felsvar.

Förslag på vad göra??

Tror du har en väl gammal version av iOS?

Ursprungligen av CekariYH:

Tror du har en väl gammal version av iOS?

Det är sant att jag inte har den senaste iOS på datorn, men det har jag ju inte haft innan heller, och då fortfarande haft samma (=senaste) version av iTunes, och kunnat synka mobilen.

Ursprungligen av Surfergirl:

Det är sant att jag inte har den senaste iOS på datorn, men det har jag ju inte haft innan heller, och då fortfarande haft samma (=senaste) version av iTunes, och kunnat synka mobilen.

Har du iOS9 och tex gamla Snow Leopard 10.6 så lirar inte iPhonen med din dator. Kan minnas att det har skrivits en del om det här på forumet innan.

Vilken version av OS X?
Vilken version av iTunes?
Vilken version av iOS?

Mycket lättare att diskutera och tipsa, om vi har lite fakta först.

Senast redigerat 2015-11-17 21:45
1
Bevaka tråden