Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube för IOS uppdateras

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu uppdateras Youtube-appen för IOS med ett nytt gränssnitt och redigeringsverktyg för att skapa videoklipp direkt.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Nu uppdateras Youtube-appen för IOS med ett nytt gränssnitt och redigeringsverktyg för att skapa videoklipp direkt.

Läs hela artikeln här

Synd bara att Youtube appen inte längre öppnas i iOS 9, utan man måste hålla in på länken och välja "öppna med Youtube".

Ursprungligen av Segas:

Synd bara att Youtube appen inte längre öppnas i iOS 9, utan man måste hålla in på länken och välja "öppna med Youtube".

Näe, det funkar ju fortfarande. Testade precis bara för att jag blev osäker.

Ursprungligen av Segas:

Synd bara att Youtube appen inte längre öppnas i iOS 9, utan man måste hålla in på länken och välja "öppna med Youtube".

Har samma problem när jag ska öppna länkar från Twitter till youtube. Står "hämta youtube-appen" istället för tidigare "öppna i youtube-appen" ja, jag har fortfarande appen kvar.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Näe, det funkar ju fortfarande. Testade precis bara för att jag blev osäker.

Facebook, FZ, för att nämna två, fungerar inte för mig. Det blir bara en ny tom flik och inget händer. Det är dock inga problem att spela upp klippet om det är inbäddat, men det är ju inte en direkt lösning alltid.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-10-07 18:05
Ursprungligen av Segas:

Synd bara att Youtube appen inte längre öppnas i iOS 9, utan man måste hålla in på länken och välja "öppna med Youtube".

Är inga problem här, länkar öppnas direkt i appen

Ursprungligen av Exteron:

Är inga problem här, länkar öppnas direkt i appen

Skumt. Kanske fungerar om jag installerar om appen...

  • Medlem
  • International user
  • 2015-10-07 22:18

Fan vilken skituppdatering.

Hmm.. Jag får inget nytt utseende på appen varken på iPhone eller iPad. Även testat omstart. Nån annan? Får väl installera om och testa.

Edit: Näe, hjälpte inte det heller...

1
Bevaka tråden