Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft lanserar nästa våg Surface-produkter

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft visar upp plattan Surface Pro 4 och den nya hybriddatorn Surface Book, som ska utmana både Ipad och Macbook.

Läs hela artikeln här

Det enda problemet med den är att den inte kör OS X.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-10-07 14:34

För första gången börjar Microsoft på riktigt konkurrera med Apple, men precis som världen inte föstått sig på Apple lika lite förstår de sig på Microsofts nya hårdvara och system.

Den där verkade hur bra som helst, hoppas de har implementerat gester med den trackpadden också. Väntar på att få jobba med sådana MS prylar istället för dessa eländiga hp laptoppar.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2015-10-08 14:21
Ursprungligen av juanito:

För första gången börjar Microsoft på riktigt konkurrera med Apple, men precis som världen inte föstått sig på Apple lika lite förstår de sig på Microsofts nya hårdvara och system.

Den där verkade hur bra som helst, hoppas de har implementerat gester med den trackpadden också. Väntar på att få jobba med sådana MS prylar istället för dessa eländiga hp laptoppar.

Håller med! Känns verkligen som att Microsoft tagit upp kampen på allvar, för en gångs skull. Personligen hade jag alla dagar i veckan hellre ägt en Surface Pro 4 än iPad Pro.

För att Apple skall ha en chans i proffssegmentet, behöver iPad Pro ha stöd för OS X-Appar (och stöd för mus!)

Med det sagt vill jag dock poängtera att jag inte vill byta ut en enda av de Apple-produkter jag äger.

1
Bevaka tråden