Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook inför en "Ogilla"-knapp

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tumme upp får sällskap av en tumme ned på Facebook framöver när den sociala mediejätten inför en Ogilla-knapp.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-09-16 17:59

ÄNTLIGEN!!!!

Jaså? Behövs verkligen ogilla-knapp? För på Facebook är ju allt så himla trevligt, perfekt och bra.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-09-16 18:49
  • Medlem
  • 2015-09-16 21:39

Rykten säger att det inte kommer vara en ogilla-knapp, utan mer "jag känner med dig", empati-knapp. Så man inte behöver like:a att någons mormor dog.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2015-09-16 21:45
Ursprungligen av erak:

Rykten säger att det inte kommer vara en ogilla-knapp, utan mer "jag känner med dig", empati-knapp. Så man inte behöver like:a att någons mormor dog.

Jo, det låter ju rimligt.
Annars får man ju typ ha en inställning när man lägger upp något. "Det här är bra"/"Det här är dåligt" - som sedan bestämmer om det går att gilla/ogilla.

Ursprungligen av erak:

Rykten säger att det inte kommer vara en ogilla-knapp, utan mer "jag känner med dig", empati-knapp. Så man inte behöver like:a att någons mormor dog.

Någon hade en teori att knappen bara skulle dyka upp om man taggade inlägget med en känsla, typ "känner mig ledsen". Annars kommer det se helt vanligt ut.

1
Bevaka tråden