Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Göteborg och Malmö får Flyover-turer

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har lagt funktionen Flyover-vy till ytterligare platser, och visar idel sevärdheter i fler svenska städer.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-08-12 21:02

Flyover-tur över Malmö har väl funnits ett bra tag? Eller minns jag helt fel?

Jag har också för mej att det har funnits flyover över Gbg ett bra tag, typ i våras.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-08-13 11:14
Ursprungligen av Ljung:

Flyover-tur över Malmö har väl funnits ett bra tag? Eller minns jag helt fel?

Det är helt korrekt. Här är 99mac och @Jacob Nilsson helt ute o cyklar då Malmö har haft Fly-over de senaste åtta månaderna, sedan 19 december.

http://www.macrumors.com/2014/12/19/flyover-f...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-08-13 11:29
Ursprungligen av zinned:

Det är helt korrekt. Här är 99mac och @Jacob Nilsson helt ute o cyklar då Malmö har haft Fly-over de senaste åtta månaderna, sedan 19 december.

http://www.macrumors.com/2014/12/19/flyover-f...

Vi talar om två olika saker. Flyover och Flyover-tur. Läs slutet av artikeln du länkade till, flygturerna har inte funnits med från början i alla städer som fått 3D-kartor.

Sök på staden så får man ett litet extraalternativ under sökrutan

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-08-13 12:19
Ursprungligen av IngoX:

Vi talar om två olika saker. Flyover och Flyover-tur.

Aha!

Den funktionen kände jag inte ens till och har då aldrig använt den.

Ursprungligen av IngoX:

Vi talar om två olika saker. Flyover och Flyover-tur. Läs slutet av artikeln du länkade till, flygturerna har inte funnits med från början i alla städer som fått 3D-kartor.

Sök på staden så får man ett litet extraalternativ under sökrutan

Det som har hänt är att knappen flyttats. Jag har sett Flyover-turer i Göteborg tex och då fanns knappen där du har en bilknapp. Så var det även för bara en eller ett par veckor sedan också.

En nyhet med flera månader bakom sig alltså.

1
Bevaka tråden