Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac testar nya Ipod Touch

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple överraskade oss med en ny Ipod Touch i år, och nu har den lilla IOS-enheten som vägrar dö besökt testlabbet hos 99mac. Men vem behöver egentligen en Ipod 2015?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-08-05 18:56

Tack för en läsvärd recension! Man får ju hålla tummarna att det är ett första steg mot att presentera en iPhone 6C med denna som grund. Jag har väldigt svårt för storleken på 6:an som den ser ut idag. Har alltid bytt upp mig när nya versioner kommit, men nu har jag fortsatt med min 5S.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2015-08-06 09:40

Håller med!

Ursprungligen av xms67:

Tack för en läsvärd recension! Man får ju hålla tummarna att det är ett första steg mot att presentera en iPhone 6C med denna som grund. Jag har väldigt svårt för storleken på 6:an som den ser ut idag. Har alltid bytt upp mig när nya versioner kommit, men nu har jag fortsatt med min 5S.

Håller med föregående talare. Älskar ny teknik, framförallt Apples produkter, och jag har också tidigare alltid bytt till den senaste modellen, förutom när sexan kom. Hade iPhone 5C haft samma processor och Touch ID när den lanserades tillsammans med 5S hade jag hellre valt den. Det är den skönaste telefonen Apple tillverkat. Väntar fortfarande på en fyratums-telefon med hög prestanda och 5C-design.

1
Bevaka tråden