Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sjätte betaversion av El Capitan till utvecklare

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple arbetar vidare på OS X El Capitan och har nu släppt en sjätte betaversion till utvecklare.

Läs hela artikeln här

Någon som med enkel logik kan förklara varför man egentligen har två olika beta? Min gissning är att publik beta kanske är stabilare, men jag hittar inget som ger vikt åt det resonemanget.

Ursprungligen av Segas:

Någon som med enkel logik kan förklara varför man egentligen har två olika beta? Min gissning är att publik beta kanske är stabilare, men jag hittar inget som ger vikt åt det resonemanget.

Sannolikt för att få bättre kontroll på vad man skickar till gemene man.

Utvecklarbetorna är mest till för att utvecklare ska kunna se om deras program fortfarande fungerar innan den originella releasen (exvis som kombinationen SvS poker och Pokertracker4 som inte fungerar längre)

Publika betorna är troligen mer för att skapa en större testbas och delvis för att utvecklarbetorna ändå sipprade ut till fler än utvecklarna

Ursprungligen av BlackSmp:

Sannolikt för att få bättre kontroll på vad man skickar till gemene man.

Utvecklarbetorna är mest till för att utvecklare ska kunna se om deras program fortfarande fungerar innan den originella releasen (exvis som kombinationen SvS poker och Pokertracker4 som inte fungerar längre)

Publika betorna är troligen mer för att skapa en större testbas och delvis för att utvecklarbetorna ändå sipprade ut till fler än utvecklarna

Det lät ju faktiskt helt vettigt med tanke på att utvecklar-beta är fler än publika.

Public Beta 4 är tillgängligt numera också.

Stor prestandaförbättring i Public beta 4 i mitt system!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2015-08-06 09:14
Ursprungligen av kongomannen:

Stor prestandaförbättring i Public beta 4 i mitt system!

Jag har haft mycket badbollar på en MacBook Air Early 2014 8GB redan från Public Beta 3. Måste googla vidare om inte någon direkt vet vad problemet är. Jag kör på en (nytillverkad) separat partition för att inte äventyra och påverka min vanliga maskin. Det räcker tex med att svepa markören i Finder till vänster och höger för att få badbollen.

1
Bevaka tråden