Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

De arga fåglarna är tillbaka

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Angry Birds 2 är här, med ännu fler elaka grisar, skarpskjutande fjäderfän och sanslös förstörelse.

Läs hela artikeln här

"Köp-inuti-app"...Gäsp...Jag antar att jag inte är ensam om att tycka att det fullständigt tar död på spelglädjen.

Ursprungligen av EdvinT:

"Köp-inuti-app"...Gäsp...Jag antar att jag inte är ensam om att tycka att det fullständigt tar död på spelglädjen.

Beror på hur dom gjort det. Finns många spel som går att spela ändå fast det tar lite längre tid.
Men naturligtvis försöker jag undvika spel med "köp-inuti-app"

Ursprungligen av EdvinT:

"Köp-inuti-app"...Gäsp...Jag antar att jag inte är ensam om att tycka att det fullständigt tar död på spelglädjen.

+ koppling till FB.

Det blir med det som med många andra spel med liknande kopplingar(Simpsons tex), man spelar ett tag tills man tröttnar på den påtvingade väntetiden, som kan undvikas genom in-app-köp. Jag gav spelet 2 av 5 i betyg när jag recenserade det pga just detta

Körde igenom drygt 60 banor och spelet är förvånansvärt kul ibland även om det är mycket samma.
Betyget blir dock bara 2 av 5 på grund av att det är för likt övriga Angry Birds, jag hade inte reagerat om spelet bara hetat Angry Birds Nånting som med alla andra uppföljare. Sen har "in app purchase" för stort utrymme i spelet, de hade hellre fått tagit 99 kr och haft andra typer av räddningar.

Betyg Angry Birds 2: 2/5

Ursprungligen av Chaosstar:

Körde igenom drygt 60 banor och spelet är förvånansvärt kul ibland även om det är mycket samma.
Betyget blir dock bara 2 av 5 på grund av att det är för likt övriga Angry Birds, jag hade inte reagerat om spelet bara hetat Angry Birds Nånting som med alla andra uppföljare. Sen har "in app purchase" för stort utrymme i spelet, de hade hellre fått tagit 99 kr och haft andra typer av räddningar.
Betyg Angry Birds 2: 2/5

Bara en lätt men smålustig OT. Av någon anledning tolkade iOS en del av ovanstående text som en kartangivelse vilket gav följande resultat

Zoomar jag ut hamnar jag i "Enterprise" i Kanada...

1
Bevaka tråden