Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xiaomi säljer rekordmånga telefoner

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den kinesiska tillverkaren Xiaomi rapporterar hur försäljningen av deras mobiltelefoner gått under årets första halva.

Läs hela artikeln här

Litar inte riktigt på uppgifterna från Kina. Ett " känt" sätt i vissa länder - att få fler att köpa en produkt som denna - i ett land som Kina. Vi har sålt / folket har köpt 33 miljoner telefoner under några månader. Då måste det vara en telefon jag vill ha - alla har den. Dessutom en " hemmaprodukt " till priser och subventioner som inte går att kolla. Men allt kan stämma - även om jag är mycket skeptisk. ?

Ursprungligen av adress@mac:

Litar inte riktigt på uppgifterna från Kina. Ett " känt" sätt i vissa länder - att få fler att köpa en produkt som denna - i ett land som Kina. Vi har sålt / folket har köpt 33 miljoner telefoner under några månader. Då måste det vara en telefon jag vill ha - alla har den. Dessutom en " hemmaprodukt " till priser och subventioner som inte går att kolla. Men allt kan stämma - även om jag är mycket skeptisk. ?

Tror siffrorna stämmer ungefär lika bra som Apple's och de flesta andra mobiltillverkare som givetvis också trollar fram extra förmånliga siffror när det gäller "försäljning". Helt klart är att Xiaomi har medvind tack vare bra mobiler till hyfsat låga priser.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-07-03 07:39

Vanligt märke här på Filippinerna.

3 inlägg borttagna, håll er till en bra nivå och på topic. Tack!

1
Bevaka tråden