iCloud musikbibliotek

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tror ni det är Apples servrar som har fullt upp eller är det något fel hos mig?
Får hela tiden detta felmeddelande när jag försöker sätta igång iCloud musikbibliotek.
"Ett fel inträffade med iCloud-musikbibliotek. Välj konto >Logga ut och sedan Konto >logga in. Försök igen", när jag försöker sätta igång iCloud.

Ursprungligen av Martinol:

Tror ni det är Apples servrar som har fullt upp eller är det något fel hos mig?
Får hela tiden detta felmeddelande när jag försöker sätta igång iCloud musikbibliotek.
"Ett fel inträffade med iCloud-musikbibliotek. Välj konto >Logga ut och sedan Konto >logga in. Försök igen", när jag försöker sätta igång iCloud.

Hej, jag får inget felmeddelande men sedan igår så ser jag inte en hel del musikfiler i Itunes längre (eller så blir dom "skuggade" men ej tillgängliga. Däremot så är de tillgängliga i mobilen. Och när jag klickar på det "lilla molnet" kan det inte ansluta till iCloud musikbibliotek. Så något vajsing är det.

1
Bevaka tråden