Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Final Fantasy 7 kommer till IOS

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det populära rollspelet Final Fantasy 7 kommer till Iphone och Ipad under sommaren.

Läs hela artikeln här

JAAAAAAAAA.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-06-17 23:34

Gjorde ett försök på att spela det igen när det släpptes till PS3, men jag hade väldigt svårt för hur mycket den typen av grafik åldrats.
Är det någon skillnad i iOS versionen?

Ser fram emot att köra det nya på PS4 dock, älskade spelet när det var nytt.

Ursprungligen av Json_81:

Gjorde ett försök på att spela det igen när det släpptes till PS3, men jag hade väldigt svårt för hur mycket den typen av grafik åldrats.
Är det någon skillnad i iOS versionen?

Ser fram emot att köra det nya på PS4 dock, älskade spelet när det var nytt.

spelet till ios kommer att vara gamla versionen. Förmodligen dock den senaste som släpptes till PC för något år sedan.

Orkade du inte med ps1-versionen på ps3 så köp inte denna utan vänta på remake

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-06-18 10:47

Remake för PS4 / XBONE kommer troligen vara otroligt mycket bättre.

Jag är helt okej med den gamla grafiken, har spelat om spelet med några års mellanrum och blir sällan "överraskad" över hur det ser ut.

Däremot gör sig originalspelet otroligt mycket bättre på bärbar än stor-teve, och just därför har jag verkligen längtat efter en iOS-version länge nu. ❤️
Ser försiktigt fran emot remaken, men är även mycket skeptisk. Tror alla figurer kommer få samma plastiga & stela mangagubbe-behandling som i filmen, Advent Children. Självfallet kommer jag emellertid att spela det också!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-06-18 19:07
Ursprungligen av Borttaget:

Orkade du inte med ps1-versionen på ps3 så köp inte denna utan vänta på remake

Kanske var otydlig, men det är precis vad jag kommer göra

Senast redigerat 2018-07-23 13:22
1
Bevaka tråden