Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail Hjälp

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • göteborg
  • 2015-05-27 19:44

hej skulle vilja veta om detta går.
om jag svarar på ett mail i min dator.
kan jag få det svaret i min mobil med? jag har mailen i mobilen med. men svarar någon så jag får det i mobilen så ser jag inte mailet jag skickade som svar från datan i min iphone .

skulle vilja ha samma som jag har i datan tex svarar jag på ett mail skulle jag vilja ha även det i mobilen .

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-05-27 19:48

Din mailoperatör bör stödja IMAP, då kan du synka alla brevlådor inkl Papperskorgen, Skickat och andra du skapar.
Du kan däremot inte ändra en POP-inställning till IMAP, utan måste skapa ett nytt konto (men med samma inloggningsuppgifter) och ställa in det som IMAP. Om du mailoperatör stödjer IMAP....
Du kan sedan ta bort ditt POP-konto om du vill, men alla mail du har där försvinner då, om du inte kopierar dem först.

  • Medlem
  • göteborg
  • 2015-05-27 23:06

hej tack jo jag har gjort detta på masen och iphonen lagt till med IMAP konto.så nu är det bara att få över alla mail till iphonenn .dom som jag skickat från telefon som jag vill ha i minn mobil. ska se om jag lyckas

1
Bevaka tråden