Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 4s fel

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2015-05-22 07:19

Varför blir en del websidor "lösa" i min 4S? Det går att röra, liksom man flyttar runt tex mappar på hemskärmen.groty.
Ja,jag hoppades att nån kände igen det trots min usla beskrivning.jag kanske inte behöver tillägga att jag är grön på det här. Det är som att det är fel format för ramen och sidan inom ramen kan jag flytta runt lite om jag håller ned pekfingret på den. Aldrig hänt i safari endast m Google sidor. iPhone 4s och senaste OS. Omstarter,bootning, mm har förekommit utan resultat. Dessutom får jag reklam längst ned i rutan när jag spelar spel som inte har samma upplösning som resten av spelplanen.har inte hänt mig förut... Hackad?

Senast redigerat 2015-05-23 00:14
Ursprungligen av Groty:

Varför blir en del websidor "lösa" i min 4S?...

Inga svar i tråden kanske beror på att ingen förstår vad du menar. Försök beskriva problemet lite mer i detalj.

Och berätta gärna vilken version av iOS du kör.

Och berätta gärna vilka åtgärder du redan har provat. Omstart? Återställning?

Varmt välkommen till 99mac @Groty!

Det låter lite som att det är någon sorts zoom-funktion, men du får gärna ge lite mer information om hur det här uppstår och om det bara gäller vissa webbsidor? Är det exempelvis alltid samma sidor som du upplever problem med?

1
Bevaka tråden