Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple lanserar Lightning-dockstation för Iphone

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har lanserat Iphone Lightning Dock, som är ett ställ för Iphone-modeller med Lightning-kontakt.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-05-19 16:20

Ok vänta lite nu...
Lightning introducerades med iPhone 5. Menar ni att Apple har tagit fram denna docka först nu? Alltså när vi är inne på den fjärde modellen av iPhones med Lightningkontakt? (iPhone 5/5c/5s/6)

Ursprungligen av Dalle:

Ok vänta lite nu...
Lightning introducerades med iPhone 5. Menar ni att Apple har tagit fram denna docka först nu? Alltså när vi är inne på den fjärde modellen av iPhones med Lightningkontakt? (iPhone 5/5c/5s/6)

Bättre sent än aldrig antar jag. Nästan tre år efter den första produkten med Lightning-kontakt...

Dom fick väl lite plast över som dom inte visste vad dom skulle göra av då miljömedvetandet förhindra att dumpa det

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-19 16:36
Ursprungligen av Dalle:

Ok vänta lite nu...
Lightning introducerades med iPhone 5. Menar ni att Apple har tagit fram denna docka först nu? Alltså när vi är inne på den fjärde modellen av iPhones med Lightningkontakt? (iPhone 5/5c/5s/6)

Ursprungligen av jakobnilsson:

Bättre sent än aldrig antar jag. Nästan tre år efter den första produkten med Lightning-kontakt...

Ursprungligen av CekariYH:

Dom fick väl lite plast över som dom inte visste vad dom skulle göra av då miljömedvetandet förhindra att dumpa det

De valde ju tidigare att aktivt skrota allt vad dockningsstationer hette till iPhone, därför har det heller inte kommit någon till dessa telefoner.

Nu har de tydligen fallit för efterfrågan och åter valt att producera dem.

Ursprungligen av zinned:

De valde ju tidigare att aktivt skrota allt vad dockningsstationer hette till iPhone, därför har det heller inte kommit någon till dessa telefoner.

Nu har de tydligen fallit för efterfrågan och åter valt att producera dem.

Jaha… så Jonathan Ive har fått krypa till korset…?!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-19 16:46

Verkar inte bättre

http://www.inet.se/produkt/1971279/apple-iphone-5-5s-dock

Fanns ju innan med, fast för 5/5s och 5c

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2015-05-19 17:52

Jo det har funnit länge (sedan hösten 2013) till 5 modellerna, jag har en. Det nya med denna är väl att den passar till 6 och 6 plus (och dom äldre).

Ursprungligen av Mija:

Jo det har funnit länge (sedan hösten 2013) till 5 modellerna, jag har en. Det nya med denna är väl att den passar till 6 och 6 plus (och dom äldre).

Precis

1
Bevaka tråden