Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook Pro 15" 2015: helt nytt "tangentbord".

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Se här:

<<<Oops och OBS!>>>

Länken laddar ner en liten film, sorry för det, testade aldrig länken.

Oops igen, någon har tydligen redigerat det så filmen spelas upp här!

Senast redigerat 2015-05-18 17:55

Jag förstår inte syftet med tråden.

Det finns väl någon tråd här på forumet, där rubriken är ungefär "Lustiga videos på internet". Där hade videon kanske passat. Men att göra en ny tråd, och försöka framställa detta som om det är något nytt (man nämner ju 2015 i trådens rubrik) blir bara märkligt, tycker jag.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jag förstår inte syftet med tråden.

Det finns väl någon tråd här på forumet, där rubriken är ungefär "Lustiga videos på internet". Där hade videon kanske passat. Men att göra en ny tråd, och försöka framställa detta som om det är något nytt (man nämner ju 2015 i trådens rubrik) blir bara märkligt, tycker jag.

Sorry, hittade inte tråden och denna var menat som ett skämt bara, då jag tyckte filmen var rätt kul med alla underligheter som visas och sägs.

  • Medlem
  • 2015-05-18 22:48

Har för mig att denna visades upp för ett par år sedan när en ny Apple-produkt var på väg. Då skojade man och sa att klickhjulet var på väg tillbaka, men denna gången till Macbook-serien.

Videon är från 2009.
Och Steve Jobs – som i videon sägs ha presenterat detta på ett Apple Event "igår" – dog 2011.

Videon var kul när den kom, och i "Lustiga videos"-tråden hade det kanske varit kul att se den igen.

Men jag tycker som sagt att det blir lite märkligt att försöka presentera tråden som om detta vore något nytt.

Ok ok, jag visste inte den var så gammal även om jag såg att Jobs var med i den , trodde det var redigerat så, så om ni stör er så mycket på den be någon radera skiten då!

Ursprungligen av CekariYH:

...om ni stör er så mycket på den be någon radera skiten då!

Jag stör mig inte på videon. Den är bra. Det som stör mig är hur den presenterades - dvs i Macbook-forumet, med en rubrik som om detta vore en nyhet.

Men nu är den flyttad till "Övriga diskussioner", och där passar den mycket bättre, tycker jag. Även om rubriken fortfarande är dålig.

För mig som såg den för första gången och som en nyhet på Appy Geek igår och dessutom med info från flera svenska källor jag såg igår om att en ny 15" MBPr är på snar ingång trodde jag den skulle passa bra för lite skoj. Att jag sen klanta till det må vara hänt

1
Bevaka tråden