Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aktivitetsringar

Tråden skapades och har fått 92 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nu när fler och fler börjar få sina klockor så tänkte jag att vi kunde dela med oss av våra Altivitetsringar och sporra varandra att slå våra dagliga mål. Allt för att bli mer hälsosamma och medvetna om vår hälsa.

Jag missade min dagliga träning i veckan då jag trodde Runkeeper kunde föra in mina kalorier/träning i Activity-appen. En varning. Det kan den inte. Man måste köra appen på klockan. Kan vara bra att ha med sig om man, som i mitt fall behöver ladda sin AW och inte tar med den till gymmet eller på löprundan.

Idag har jag iaf klarat mina mål. även fast jag varit ensam hemma med barnen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-16 00:39

Så här ser min ut för gårdagen, dock bara haft klockan en halv dag

Ursprungligen av zinned:

Så här ser min ut för gårdagen, dock bara haft klockan en halv dag

Bra där! Redan besegrat ditt move-mål.

Ursprungligen av grenhall:

Nu när fler och fler börjar få sina klockor så tänkte jag att vi kunde dela med oss av våra Altivitetsringar och sporra varandra att slå våra dagliga mål. Allt för att bli mer hälsosamma och medvetna om vår hälsa.

Jag missade min dagliga träning i veckan då jag trodde Runkeeper kunde föra in mina kalorier/träning i Activity-appen. En varning. Det kan den inte. Man måste köra appen på klockan. Kan vara bra att ha med sig om man, som i mitt fall behöver ladda sin AW och inte tar med den till gymmet eller på löprundan.

Idag har jag iaf klarat mina mål. även fast jag varit ensam hemma med barnen.

Dagens ringar fyllda.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-16 23:12

I'm closing in...comin' for you!

Ursprungligen av zinned:

I'm closing in...comin' for you!

Mitt gym stänger ju tidigt så jag fick damma av den gamla stepmaskinen. Måste sett jävligt roligt ut när jag står och vinglar i vardagsrummet för att fylla mina ringar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-17 00:29

En annan har inte tränat ett dugg mer än att varit ute o gått en massa med min lille påg i vagnen och på lekplatsen

Ursprungligen av zinned:

En annan har inte tränat ett dugg mer än att varit ute o gått en massa med min lille påg i vagnen och på lekplatsen

Jag måste träna annars når jag inte upp till träningsmålet varje dag. Jag tar för få promenader helt enkelt.

Idag känner jag mig återigen nöjd. Lite awards på det ja...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-18 23:14

Sådär ja, alla tre ringarna kompletta

Kom tyvärr inte iväg till gymmet som jag hade hoppats men det löste sig ändå.

Sådärja! Styrka + fettförbränning + fotboll med stora sonen gav fina ringar idag.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-19 23:36

All in igen!

...och utan att ha gjort mer under dagen än att ta lilleman till dagis, gå till jobb och sedan gå hem från jobb

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-05-19 23:40

Långt till jobbet?

Ursprungligen av zinned:

All in igen!

...och utan att ha gjort mer under dagen än att ta lilleman till dagis, gå till jobb och sedan gå hem från jobb

Gött! Bra jobbat!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-19 23:47
Ursprungligen av kenjon:

Långt till jobbet?

Inte ett dugg

Jag har kanske 500m till dagis och sedan 700-800m därifrån till jobb

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-21 00:10

Idag, återigen full patte på ringarna

Ursprungligen av zinned:

Idag, återigen full patte på ringarna

Inte jag..........

Gårdagens ringar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-22 09:17

Här kommer min för gårdagen

Finns det ingen ring som ser till att man får i sig tillräckligt med brännvin?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-25 09:27

Grenhall verkar slacka lite

Här kommer mina för helgen. Det störiga är att jag missade med tre kalorier på en av veckordagarna, annars hade jag haft en vecka på 100%

Grenhall slackar inte!

Men det känns lite självgott att bara uppdatera och svara på sina egna inlägg, HINT HINT.

Här är för igår. Pubkvällen med 99mac gjorde att jag inte hann knappa in på träningsmålet utan missade med 1 minut.

Kan man ändra träningsmålet från 30 minuter till något annat? Eller är det bara kalorierna som man kan ändra?

Ursprungligen av BlackSmp:

Kan man ändra träningsmålet från 30 minuter till något annat? Eller är det bara kalorierna som man kan ändra?

Bara kalorierna. 30 minuter är den rekommenderade dagliga motionen och allt över det är bonus. Sätt kalorierna högre om du vill utmana dig själv. Watch gav mig ett förslag på 1000kcal nu efter denna veckan baserat på resultat. Kändes lite overkill även om jag ska nå över 1000kcal/dag. Men ändå. Nästa vecka dock!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-25 22:38
Ursprungligen av grenhall:

Bara kalorierna. 30 minuter är den rekommenderade dagliga motionen och allt över det är bonus. Sätt kalorierna högre om du vill utmana dig själv. Watch gav mig ett förslag på 1000kcal nu efter denna veckan baserat på resultat. Kändes lite overkill även om jag ska nå över 1000kcal/dag. Men ändå. Nästa vecka dock!

Jag rekommenderades 400 kcal

Ursprungligen av zinned:

Jag rekommenderades 400 kcal

Ja det funkar åt det hållet också.

Dagens resultat.

Dagens!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-26 23:51

Då får jag också se till att uppdatera! Här kommer för igår och idag

Dagens motion

Bevaka tråden