Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Final Cut, kan inte dela

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

FINALCUTT KAN INTE SHARE...HJÄLP

HAR JOBBAT PÅ EN SAK 4 DAGAR SEDAN FUNKAR DET INTE A SHARE INGET HÄNDER HJÄLP KAOS..

MR PLAYER

Senast redigerat 2015-05-13 09:29

Version av Final Cut?
Version av OS X?

Det är kanske solklart för andra Final Cut-användare vad du menar med "funkar det inte a share". Men jag tror kanske att det behövs en lite mer detaljerad beskrivning av vad du försöker göra, och vad som händer då?

måste hänt något med programet ... går in på file sedan trycker på share sedan kommer det inte upp något mer... tror final rasat..
Kan man koppla in en recorder och köra åver det där och sedan innstalera det igen..
Player..

kan man bra få över det jag jobbat med på något sätt...?

finalcut 10.1.2

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-05-13 12:43

Vad har du markerat när du går till Share? Hur försöker du dela, till vad och med vilka inställningar?
Hur stort är det du försöker dela (tid/GB)? Hur lång tid låter du det gå innan du antar att inget fungerar?
Vad har du för dator? Ledigt utrymme?

Har du kikat i hjälpen?

PS. Skriv gärna med korrekt svenska, att skriva med VERSALER (kan) uppfattas som om du skriker. Jag rekommenderar boken Svenska skrivregler som finns gratis att ladda ner. Bra att ha som referens. DS.

2 GHz Intel Core i7 2013 finns ledig space... kan jag konekta någon recorder bara för att få ner jobbet ...?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-05-13 13:49
Ursprungligen av MRPLAYER:

2 GHz Intel Core i7 2013 finns ledig space... kan jag konekta någon recorder bara för att få ner jobbet ...?

Japp, spela in filmen med din mobil eller skärminspelning via QuickTime.

Varför använder du den en äldre version av FCP X?
Fungerar det med "Send to compressor"?

1
Bevaka tråden