Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper reklamfilmer för sin smarta klocka

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tre nya reklamfilmer för Apple Watch fokuserar på hur den kommer till användning i vardagen.

Läs hela artikeln här

Apple har en berättarteknik med en visuell och ljudmässig egen stil som jag gillar. Jag antar att inte alla gör det men den känslomässiga och vardagstonen träffar mig direkt.

Jämför med Samsungs unboxing video av S6 Edge som utvecklas till FPS-spel. Den känns mer inriktad mot "tuffa grabbar" medan Apple känns mer inriktad mot familjer

  • Medlem
  • 2015-04-25 12:27
Ursprungligen av BlackSmp:

Apple har en berättarteknik med en visuell och ljudmässig egen stil som jag gillar. Jag antar att inte alla gör det men den känslomässiga och vardagstonen träffar mig direkt.

Jämför med Samsungs unboxing video av S6 Edge som utvecklas till FPS-spel. Den känns mer inriktad mot "tuffa grabbar" medan Apple känns mer inriktad mot familjer

Håller med Apple gör kanon filmer och dessa var riktigt bra. Gillade dock inte reklamfilmerna om iPhone 6 och 6 plus lika mycket.

En Samsung favorit är Mont blanc note 4 reklamen

Se hur länge jag klarar mig utan att bli avstängd för jag vill ogärna missa våra diskussioner

Ursprungligen av PaO:

Håller med Apple gör kanon filmer och dessa var riktigt bra. Gillade dock inte reklamfilmerna om iPhone 6 och 6 plus lika mycket.

En Samsung favorit är Mont blanc note 4 reklamen

Se hur länge jag klarar mig utan att bli avstängd för jag vill ogärna missa våra diskussioner

Jag har inte sett den, får kanske ta mig en titt.

Jag reagerar mest på att A-Watch ser rätt klumpig ut på de flesta användarna i reklamfilmen.

1
Bevaka tråden