Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper tilläggsuppdatering till 10.10.3

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples senaste uppdatering av OS X orsakar problem för vissa grafikkort, men nu finns en lösning.

Läs hela artikeln här

"vissa program som samlar in video"? "Spela in video" är mer omedelbart som vem som helst förstår. Nördspråk är väl fint om det faktiskt säger något mer korrekt. Om det nu inte är mer korrekt för det lite luddigt vad beskrivningen "fixes a video driver issue that may prevent your Mac from starting up when running certain apps that capture video" kan betyda.

Det vore intressant att få veta hur man rent praktiskt startar sin dator medan man spelar in video. Någon som vet hur man gör det? Föreställer mig att man ställer in ett program att fånga upp all data som skickas till videokortet under uppstarten. Jag har inte hört talas om en sån funktion. Vilka program gör något sådant?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-04-30 09:22

Jag tror det ska stå "starta om", inte "starta"

Ursprungligen av kenjon:

Jag tror det ska stå "starta om", inte "starta"

Det låter inte särskilt troligt att det skulle stå "from re-starting" istället för "from starting up" i originaldokumentet, även om jag får hålla med om att det låter som ett mer sannolikt scenario. Det enda man kan veta säkert utan att undersöka det närmare är att det var allvarligt nog för att göra och släppa en tilläggsuppdatering.

Senast redigerat 2015-05-07 23:23
1
Bevaka tråden