Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Testa egenutvecklad app utan att betala för IOS developer program?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2015-03-29 20:00

Tjena!

Har utvecklat en egen liten app för skojs skull, första någonsin. Tänkte lägga in den på min telefon, men efter lite sökningar verkar det som att man måste betala för denna funktionen? Hade för mig att man bara var tvungen att betala 99 USD/år om man ville lägga upp appar på App Store. Någon som sitter på lite kunskap inom detta ämnet?

Ursprungligen av Heden:

Tjena!

Har utvecklat en egen liten app för skojs skull, första någonsin. Tänkte lägga in den på min telefon, men efter lite sökningar verkar det som att man måste betala för denna funktionen? Hade för mig att man bara var tvungen att betala 99 USD/år om man ville lägga upp appar på App Store. Någon som sitter på lite kunskap inom detta ämnet?

Nej, det är som du upptäckt att man måste vara en betalande developer för att kunna testa på fysiska enheter.

  • Medlem
  • Lund
  • 2015-03-29 20:39
Ursprungligen av HåkanE:

Nej, det är som du upptäckt att man måste vara en betalande developer för att kunna testa på fysiska enheter.

Himla tråkigt.. Tar emot lite att betala nära tusingen bara för att få möjligheten att testa sin app på en enhet.

1
Bevaka tråden