Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple förbereder nätbaserad tv-tjänst

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple uppges förhandla med innehållsleverantörer om att samla ett stort programutbud och erbjuda i form av en egen nätbaserad tv-tjänst.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-02-05 10:01

HBO finns väl fortfarande inte i sverige?
(I appletv alltså).

Ursprungligen av Json_81:

HBO finns väl fortfarande inte i sverige?
(I appletv alltså).

Nej bara i USA ännu.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2015-02-05 11:14

Och använda HBO appen i tex iPad och strömma till en AppleTV över Airplay går uselt, framedrops, frysningar och att den bara stannar.

Skulle gärna använda en ny apple tv som med starkare hårdvara tillät spel mm avnjutas. Men det känns helt dött på den punkten?

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2015-02-05 13:41

Jag väntar mest på Viaplay...
Det funkar helt OK med Airplay, men det hade varit smidigare om det varit inbyggt i AppleTV:n.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2015-02-05 22:38
Ursprungligen av Creops:

Och använda HBO appen i tex iPad och strömma till en AppleTV över Airplay går uselt, framedrops, frysningar och att den bara stannar.

Prova att koppla ethernet-kabel mellan router och ATV. Seden jag gjorde det blev det oerhört mycket stabilare Airplay-stream.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2015-02-06 15:32
Ursprungligen av planB:

Prova att koppla ethernet-kabel mellan router och ATV. Seden jag gjorde det blev det oerhört mycket stabilare Airplay-stream.

Hade jag redan, det var usel kod i HBO appen. Tittade klart på GOT och avslutade abonnemanget!

1
Bevaka tråden