Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem Macbook air 2013

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har en macbook air från 2013 som jag köpte direkt från apple store. Nu har jag fått någon typ av virus som gör att varje gång jag öppnar webbläsaren så poppar en massa reklam upp överallt.. Väldigt irriterande.. Nu vill jag göra en total ominstallation av datorn och rensa hårdisken. Hur gör jag detta? Jag har inte fått med någon skiva med operativsystemet..

Tacksam för svar!!

Med vänlig hälsning, Anders F

Ursprungligen av AndersFrisk:

Hej!

Jag har en macbook air från 2013 som jag köpte direkt från apple store. Nu har jag fått någon typ av virus som gör att varje gång jag öppnar webbläsaren så poppar en massa reklam upp överallt.. Väldigt irriterande.. Nu vill jag göra en total ominstallation av datorn och rensa hårdisken. Hur gör jag detta? Jag har inte fått med någon skiva med operativsystemet..

Tacksam för svar!!

Med vänlig hälsning, Anders F

Mac ska i stort sett aldrig behöva göras en clean install, likt många ofta gör på Windows. Ladda ner denna så löser det biffen: http://www.adwaremedic.com/index.php

EDIT: Glöm inte att ta bort plugins som du inte har installerat på alla dina webbläsare samt starta om datorn när du scannat.

Senast redigerat 2015-01-09 21:34
1
Bevaka tråden