Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Håll koll på vädret med Swackett X

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Swackett X ger Mac-användare koll på vädret och rekommenderar lämplig klädsel därefter. 99mac har laddat ned programmet för ett snabbtest.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-01-08 09:35
Ursprungligen av Redaktionen:

Swackett X ger Mac-användare koll på vädret och rekommenderar lämplig klädsel därefter. 99mac har laddat ned programmet för ett snabbtest.

Läs hela artikeln här

Inte för att låta som en sur gammal gubbe (jag är sub 30) men behöver man verkligen:
"Regnar det ute så har figurerna som visas ett paraply i händerna, är det soligt har de solglasögon på sig."?

Titta ut genom fönstret, kolla på termometern, klä dig därefter.
Bott i Göteborg 3 år och fått lära mig den hårda vägen att man inte kan lita på väderprognoser här :).

Mig veterligen har hunden (en riktig dvs) inget emot att gå ut när det är -20 och snö (vilket det heller aldrig är i Göteborg, ja jag är less på vädret här!).

Ursprungligen av bjorsi:

Inte för att låta som en sur gammal gubbe (jag är sub 30) men behöver man verkligen:
"Regnar det ute så har figurerna som visas ett paraply i händerna, är det soligt har de solglasögon på sig."?

Titta ut genom fönstret, kolla på termometern, klä dig därefter.
Bott i Göteborg 3 år och fått lära mig den hårda vägen att man inte kan lita på väderprognoser här :).

Mig veterligen har hunden (en riktig dvs) inget emot att gå ut när det är -20 och snö (vilket det heller aldrig är i Göteborg, ja jag är less på vädret här!).

Behöver och behöver. Det kan underlätta för den som är morgontrött och/eller har det kolsvart utanför fönstret. Föredrar man att se på solar/moln/regndroppar så finns det gott om väderapplikationer som uppfyller de önskemålen. Det här är en annan infallsvinkel på väder helt enkelt.

Klart att det där hundpromenadindexet är helt avigt, men roligt ändå. Det är ju snarast hur husse/matte kommer att tycka om promenaden som det visar något om. Själv har jag inga djur som vill gå ut på promenad så jag tittar på det där indexet och njuter av att jag inte behöver gå ut när det är nere på låga siffror

1
Bevaka tråden