Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Nano 8

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
jag tror jag har en iPod Nano 8 generationen, det är den senaste iallafall. På sidan sitter det ett par knappar för att justera ljudet. Dessutom får det stänga av och sätta på iPodden där. Sjukt irriterande är att knappen är känslig så plötsligt finns inget knapplås på min mp3 spelare.... Någon som vet om det går att inaktivera playknappen på sidan? Känns idiotiskt att apple skulle gjort något sådant utan att man kan stänga av den... ?

Tack på förhand.

Nej, inte vad jag vet.

Ja ja, jag får väl gå ner och prat med dem nere på apple butiken i stan och se om de har några bra idéer.

Senast redigerat 2016-03-04 20:17
Ursprungligen av supernova:

Ja ja, jag får väl gå ner och prat med dem nere på apple butiken i stan och se om de har några bra idéer.

Lite segt svar kanske, men jag kan bara konstatera att det inte finns något bra sätt att sätta på knapplåset på den senaste NANO modellen. En annan grej; Apple höjde priset mellan att jag köpte min första NANA8 och andra. Ett år senare kostade den plötsligt 500kr mer... helt sjukt. Har aldrig hört talas om ett företag som höjer priserna på en gammal produkt.

Ursprungligen av supernova:

...helt sjukt. Har aldrig hört talas om ett företag som höjer priserna på en gammal produkt.

Hört talas om valutakurser?

För ungefär ett år sedan gjorde Apple en ganska stor prishöjning i de flesta länderna, utom USA, pga stigande dollarkurs.

1
Bevaka tråden