Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Brother 9020 skriver inte ut i färg

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, Min brother 9020 färglaserskrivare vägrar att skriva ut i färg från min imac (os 10.9.5, inköpt nu i höst) (ansluten m usb). Skriver jag ut via pc, ansluten via nätverket skriver den i färg. Är det nån inställning nånstans jag borde fixa?? Jag har provat att skriva ut från förhandsgranskning, excel och firefox, likadant överallt.

Visst är det lite surt med alla skrivartillverkare som har dålig service och som inte ser till att skrivarna hänger med i systemuppdateringar?

  • Medlem
  • 2014-12-20 22:30
Ursprungligen av Greta723:

Hej, Min brother 9020 färglaserskrivare vägrar att skriva ut i färg från min imac (os 10.9.5, inköpt nu i höst) (ansluten m usb). Skriver jag ut via pc, ansluten via nätverket skriver den i färg. Är det nån inställning nånstans jag borde fixa?? Jag har provat att skriva ut från förhandsgranskning, excel och firefox, likadant överallt.

Visst är det lite surt med alla skrivartillverkare som har dålig service och som inte ser till att skrivarna hänger med i systemuppdateringar?

Systeminställningar > Skrivare och skannrar > [markera aktuell skrivare] > Alternativ och förbrukningsmaterial... > Materialnivåer

Hittar du inställningar för svartvit/färgutskrift där kanske? Jag har tyvärr bara en svartvit laser, så jag ser bara nivån på tonern.

Utskriftsdialogrutan_
Rullgardinsmeny -> Skrivarfunktioner
Funktionsuppsättningar -> Färgalternativ
Är "gråskala" ikryssat?

(Jag har iofs ingen Brother, men kan vara värt att kolla om det finns något liknande).

1
Bevaka tråden