Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Systembolaget mobilanpassar webbplats

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Systembolaget har lanserat en betaversion av en ny webbplats anpassad för mobiltelefoner och surfplattor.

Läs hela artikeln här

Tänk om svenska spel hade tänkt till lika bra...

Bolagets sida ser rätt trevlig ut

Svenska spel hade en mobilanpassad beta ett tag, men den försvann - kanske säkerhets-strul....eller så sa politiker att dom inte fick göra det för enkelt och trevligt att spela på språng med en smartphone Inget förvånar mig längre när det gäller den schitzofrena statliga spel-verksamheten. Verkligheten har överträffat dikten många gånger där - det går inte ens att göra satir av skiten.

Ursprungligen av BlackSmp:

Tänk om svenska spel hade tänkt till lika bra...

Bolagets sida ser rätt trevlig ut

Ursprungligen av Demiurgen:

Svenska spel hade en mobilanpassad beta ett tag, men den försvann - kanske säkerhets-strul....eller så sa politiker att dom inte fick göra det för enkelt och trevligt att spela på språng med en smartphone Inget förvånar mig längre när det gäller den schitzofrena statliga spel-verksamheten. Verkligheten har överträffat dikten många gånger där - det går inte ens att göra satir av skiten.

De har sin mobilanpassade sida som måste ses i stående läge och som tar bort access till diverse saker som du bara kommer åt via desktopsurfning. Tur att Apple (och Google Chrome) har lagt till "skrivsbordsläge" i sina mobila browsers ?

Det är just det att de (SvS) spärrar ut vissa saker från access på mobilen. Bolaget anpassar sig istället utseendet efter enheten men spärrar inte innehåll.

Men jag håller med dig, SvS förvånar mig inte längre

1
Bevaka tråden