Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple slutar tillverka Iphone 5C

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple kan nästa år helt upphöra med sin budgetmobil Iphone 5C, uppger taiwanesiska källor.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Apple kan nästa år helt upphöra med sin budgetmobil Iphone 5C, uppger taiwanesiska källor.

Läs hela artikeln här

Utöver TouchID (som nämns) är ju också 5S och 6 64-bit till skillnad från 5S. Genom att sluta sälja 5C nu efter jul istället för om 1,5 år kan man kapa support för 32-bit (ARMv7) tidigare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-11-27 15:44

Jag har en 5S men om jag kunde få det som finns i min 5S i skalet från en 5C skulle jag inte tveka en sekund på att byta.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-11-27 19:14

Va, görs plastmobilen fortfarande?

Har aldrig ett en person med en 5C.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-11-27 20:11
Ursprungligen av jurassic579:

Har aldrig ett en person med en 5C.

Då har du inte sett många personer

Var till Stockholm förra veckan och åkte tunnelbana slogs av hur många som hade 5C

Den är ju redan död iom. värdelösa 8 GB-modellen. Jag tycker att det här är den finaste Äppelmobilen. Jag skulle också vilja ha en 5C med 5S innanför huven.

Är den bara 8 GB? Påminner ju om första iPhone som kom med 4 GB i minsta modellen, men den fick bara finnas kvar i tre månader.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-11-28 19:47
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Är den bara 8 GB? Påminner ju om första iPhone som kom med 4 GB i minsta modellen, men den fick bara finnas kvar i tre månader.

Japp den är bara på 8GB.

http://www.apple.com/se/iphone/compare/

Citat:

Är den bara 8 GB?

Den lanserades med 16GB eller 32GB.
Snåla 8GB som den nuvarande prispressade varianten har är ju i minsta laget för de allra flesta.

Hoppas verkligen det kommer en ny version snarare än nerläggning av modellen. Bortsett från tråkig prestanda är den faktiskt den mest apple-iga -- och därmed bästa! -- iphonen idag. Tycker jag iallafall..

Jag gillar iPhone 5C skarpt, även om jag aldrig själv skulle köpa en. Den har dock en stor potential och jag hoppas att den gör att Apple håller 4" vid liv även i framtiden. Apple måste ha ett mindre alternativ än 4.7" annars kommer man tappa många kunder.

1
Bevaka tråden